Mites kävi?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no oottakaas vähän, ni mä konsultoin kerhon omistajaa, josko sen salasanan voisi laittaa ihan yleiseksi =) kun musta tuossa salatussa kirppiskerhossa ei ole paljon järkeä
tätä minäkin jokin aika sitten ihmettelinAlkuperäinen kirjoittaja Taare-:anteeks tyhmä kysymys mutta mikä elämää suurempi tarkoitus tuolla kerholla on? eikö noita kamoja voi myydä tuolla kirpparipuolella olisi suurempi ostajakunta tai kerho avoimeksi
Mee sinne kerhon sivulle ja laita tuo salasana plussalaiset. Sitten jätät hakemuksen, se hyväksytään ja pääset mukaanAlkuperäinen kirjoittaja mutsi:Tahtoo kanss!
:hug: :wave:
samaa miettisin.Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:anteeks tyhmä kysymys mutta mikä elämää suurempi tarkoitus tuolla kerholla on? eikö noita kamoja voi myydä tuolla kirpparipuolella olisi suurempi ostajakunta tai kerho avoimeksi
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en ihka oikein ymmärrä miksi salasanallinen kerho?
Siis JOS tarkoitus myydä/ostaa/lahjoittaa, niin eikö olis hyvä että kaikki pääsis suoraan mukaan vaan.
Itse olisin innokas, myytävää ja lahjoitettavaa olis vaikka kuinka, vaan en jaksa alkaa hakemuksia laittamaan jne.