Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no oottakaas vähän, ni mä konsultoin kerhon omistajaa, josko sen salasanan voisi laittaa ihan yleiseksi =) kun musta tuossa salatussa kirppiskerhossa ei ole paljon järkeä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:anteeks tyhmä kysymys mutta mikä elämää suurempi tarkoitus tuolla kerholla on? eikö noita kamoja voi myydä tuolla kirpparipuolella olisi suurempi ostajakunta tai kerho avoimeksi
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Tahtoo kanss!
:hug: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:anteeks tyhmä kysymys mutta mikä elämää suurempi tarkoitus tuolla kerholla on? eikö noita kamoja voi myydä tuolla kirpparipuolella olisi suurempi ostajakunta tai kerho avoimeksi
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en ihka oikein ymmärrä miksi salasanallinen kerho?
Siis JOS tarkoitus myydä/ostaa/lahjoittaa, niin eikö olis hyvä että kaikki pääsis suoraan mukaan vaan.
Itse olisin innokas, myytävää ja lahjoitettavaa olis vaikka kuinka, vaan en jaksa alkaa hakemuksia laittamaan jne.![]()