Hakutulokset

1. K

Mä oon niin surullinen...

Jospa äitilläsi on joku kriisi meneillään, tai muuten yrittää viinalla parantaa oloaan. Monestihan ihmiset juo suruun/pahaan oloon ym. Tiedän tilanteen ku olen vähän samanlaisessa tilanteessa itsekkin.
  2. K

Olen kakara,enkä kunnioita vanhempia ihmisiä

Ei ole aikomusta ruveta riitelemään tuosta leikkaamisesta, tehdään niin kun ollaan sovittu. Ihmetyttää vain ku nuorempi sukupolvi haukutaan tämän tästä ja syytetään ettei nuoriso kunnioita vanhempia ihmisiä. Mutta miksi meidän pitää kunnioittaa vanhempia, kun hekään ei kunnioita meitä nuorempia...
  3. K

Mä oon niin surullinen...

Voi kurjuus :/ Onko äitisi yrittänyt hakea apua?
  4. K

Niinpä :/ Tähän asti ollu tosi mukava tuo vanhempi nainen, mutta nyt meni kyllä yli! En olis ikinä uskonu että tuolla tavalla kohtelee ihmisiä :(
  5. K

Ostettiin taloon (yhtiölle) ruohonleikkuri, luvattiin miehen kanssa että leikataan viikonloppusin ruoho.(jos ei keritä/olla kotona niin muut asukkaat leikkaa) Nyt sitten jäi viikonloppuna leikkaamatta,koska ei oltu kotona. alku viikolla yks naapuri tuli mulle huutamaan ja riehumaan koska ei oltu...
  6. K

Mutta miksi mun pitäs kunnioittaa sellasta ihmistä joka (ei edes tunne minua) haukkuu ja sanoo ettei meihin voi luottaa(siis minuun ja mieheeni). Mun mielestä kunnioitus pitää ansaita.
  7. K

Jänskättää kuinka äiti pärjää....

Otan kyllä kaiken ilon irti että pääsen hetkeksi tuosta känkkäränkästä "eroon" Mutta silti nyt mietityttää jos jotain tapahtuu....
  8. K

Kenen kanssa Brooke on ollut naimisissa?

PARTNER MEMO Brooke Dave Reed, poliisi [Stephen Shortridge] Ridge Forrester, muotidesigner [ Ronn Moss] Connor Davis, juristi [Scott Thompson Baker] Eric Forrester, muotidesigner [ John McCook] James Warwick, psykiatri, psykoanalyytikko [ Ian Buchanan] Grant Chambers, muotidesigner [ Charles...
  9. K

Jänskättää kuinka äiti pärjää....

Perjantaina on kaverin polttarit. Poika jää kotiin mun siskon kanssa, tiedän et poika pärjää. (odottaa innolla perjantaita) MUTTA kuinka minä pärjään? Siitä on vierähtäny melkein 2v ku oon viimeks ollu näin kauan pois.... :whistle:
  10. K

Ke.illan Galluppia.. :D

\
  11. K

mä oon just se akka

\ Kuulun tähän porukkaan =) Ja sokerina pohjalla: olen JUST se äiti jolla on työhaalari päällä kun tuun kotiin ruokkikselle ;)
  12. K

IRC ja profiilikuva pinoa kiitos.

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Johku_83&album_id=all
  13. K

Rahtarinvaimo

Ihan hyvää. Sain harjottelu paikan tuosta tien toiselta puolelta, ollu kohta kuukauden :) Poitsu tykkää olla hoidos ja mies töis... aikas samaa rataa menee ;)
  14. K

onko teillä mökkiä ja mis päin ?

Omaa mökkiä ei ole mutta käydään yleensä aueelammella(erästäjien mökki)
  15. K

G:Vakipalstailijat!!

\
  16. K

Minkälainen on vaaka-lapsi?

Vaakalapsi 23.9.-22.10. Sinä siis olet saanut tehtäväksesi luotsata tasapainoa ja harmoniaa etsivän Vaakalapsen läpi varhaiselämän karikoiden. Yö alkaa olemaan päivää pidempi lapsesi syntymän hetkellä ja luonto aloittaa varovaisen valmistautumisen tulevaan talveen. Aamuisin saa varautua...
  17. K

Voi, mein pieni löi terävään tv-tason kulmaan

onneksi ei käyny pahemmin :hug: Meillä poika kompuroi ja löi leuan sängynpäätyyn, 3 tikkiä piti laittaa...
  18. K

Nikkikaverukset :)

löytyykö mulle kaveria? =)
  19. K

auto merkit perheissänne?

Jeep Cherokee
  20. K

Mies reissuhommissa.

:wave:

Yhteistyössä