Olen kakara,enkä kunnioita vanhempia ihmisiä

Ostettiin taloon (yhtiölle) ruohonleikkuri, luvattiin miehen kanssa että leikataan viikonloppusin ruoho.(jos ei keritä/olla kotona niin muut asukkaat leikkaa) Nyt sitten jäi viikonloppuna leikkaamatta,koska ei oltu kotona. alku viikolla yks naapuri tuli mulle huutamaan ja riehumaan koska ei oltu leikattu... No itellä meni vähän hermot siinä kun se nainen kävi melkein päälle :kieh: Sit toinen (vanhempi nais ihminen) rupes mulle huutamaan siinä ettei teihin näköjään voi luottaa! Nyt sitten yritin tilannetta rauhotella ja pyysin anteeksi että hermot petti, sanoin myös että turha on ruveta silmille hyppimään. Tuli dit melkosta teksiä tältä melki 7kymppiseltä naiselta ku en kunnioita vanhempia ja on se kumma ku kakarat hyppii silmille :kieh:
Ne hyökkäs mun päälle ja nyt oon syyllinen :eek:

Jos tiedät ettet ole tehnyt mitään väärää, älä loukkaannu vaan ajattele mielessäs ja ole aikuisempi. Tottahan tuollanen ottaa päähän ja ärsyttää, varsinkin kun oot anteeksi pyytänyt. Ole jatkossaki se aikuisempi ja toimi sen mukaan. Se palkitsee sitten joskus =) Vanhuksilla ei aina ole sitä pahanolon purku kohdetta mitä meillä nuoremmilla (oma mies) niin he hyökkäävät turhastakin tuntemattomiakin kohtaan, ollaan me voimakkaampia ja yritetään ymmärtää. Vaikka ei se tuollaisessa tilanteessa helppoa ole kun ite on sopua yrittänyt. Monet vanhukset vaan taantuu lapsen tasolle mieleltään.

Ei ole aikomusta ruveta riitelemään tuosta leikkaamisesta, tehdään niin kun ollaan sovittu. Ihmetyttää vain ku nuorempi sukupolvi haukutaan tämän tästä ja syytetään ettei nuoriso kunnioita vanhempia ihmisiä. Mutta miksi meidän pitää kunnioittaa vanhempia, kun hekään ei kunnioita meitä nuorempia :whistle: Mehän heitä hoidetaan kun tulevat niin vanhaksi että tarvivat apua...

Niin ja se leikkuri on ollu meillä vajaan 3viikkoa :whistle: <br><br>

Yhteistyössä