mä oon just se akka

Mie olen just se äiti, joka ei juurikaan huomaa, milaiset vaatteet, meikit, lävistykset, nutturat tai pipot (tiukat vai löysät) äideillä on. Huomaan nimittäin yleensä ne lapset ja sitä varmemmin, mitä pienempiä ovat, sillä mummoiästäni huolimatta just miuta vaivaa se ikuinen vauvakuume. Niin, ja ilman lapsia liikkuvista ei voi tietää, onko ne äitejä... ja jos joku liikkuu vieraiden muksujen kanssa, en silloinkaan juur mieti, onko lapset omia vai lainassa. =)

Mää oon JUST se, joka laahustaa missä tahansa tukka ponnarilla, meikittä, tuulipuvussa... olen just se, joka unohtaa katsoa peiliin lähtiessään.

juu, jos tulen kaupungilla tai vaikka vaatekaupassa vastaan tuulipuvussa, niin olen vain "ohikulku matkalla" ja pistäytynyt käymään jossain. Jos (harvoin) lähden tietoisesti johonkin, niin vilkaisen peiliin ennen lähtöä...

*minkä minä sille voi, että tuulipuku on niin käytännöllinen, samoin toppahousut talvella...*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 07:37 Panthera leo kirjoitti:
mä oon just se joka saattaa kulkee ihmisten ilmoilla tukka p.askasena ja kulahtaneet verkkarit jalassa viis veisaten siitä mitä muut aattelee. :kieh:
Mä olen just se äiti,joka ei välttämättä vastaan tullessa oo edes muistanu tukkaansa kammata ja kulkee aina verkkarit jalassa,ja voipi olla myös jotku ikivanhat vielä. =) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:11 Triana kirjoitti:
Mää oon JUST se, joka laahustaa missä tahansa tukka ponnarilla, meikittä, tuulipuvussa... olen just se, joka unohtaa katsoa peiliin lähtiessään.

juu, jos tulen kaupungilla tai vaikka vaatekaupassa vastaan tuulipuvussa, niin olen vain "ohikulku matkalla" ja pistäytynyt käymään jossain. Jos (harvoin) lähden tietoisesti johonkin, niin vilkaisen peiliin ennen lähtöä...

*minkä minä sille voi, että tuulipuku on niin käytännöllinen, samoin toppahousut talvella...*
mä kuulun JUST tähän samaan just porukkaan

mä olen just se mamma, joka kurvaa vanhalla perhefarmarilla marketin pihaan, retuutan kaikki kolme kovaäänistä lastani muiden riemuksi ruokaostoksille, viivästytän muiden kassalle pääsyä koska keskimmäiseni yrittää kiivetä liukuhihnalle, esikoinen haluaa ehdottomasti pakata itse valitsemansa juuston ja raivostuu kun minä ehdin ensin ja vauva rusauttaa kuuluvasti kakat vaippaansa muiden asiakkaiden seuratessa kiusaantuneina vierestä. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 07:55 ilveskissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:44 MaRLaSingeR kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:38 hmmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:36 vieras kirjoitti:
mä oon just se tyyppi, jonka aika menee suunnitellessa kuin vois olla mahdollisimman omaperäinen ja erottuva äippä. kuin vois näyttää mahdollisimman luovalta boheemilta. kuin keksis kersoilleen sellaset nimet et taatusti erottuis massasta. kuin onnistuis luomaan itselleen sellasen lifestylen et siit puhuttais.
:LOL: :LOL: :whistle:
Peesi. Ei vaan. Ei ole tarvetta erottua mitenkään huomiota herättävästi, vaikken tuulipukua omistakaan, taiteellinen ja boheemi koen joltakin osin olevani. Mun mielestä oma itsensä voi olla nousemalla mihinkään korokkeille. Haluan elää rauhassa elämääni. Useat tällaiset erikoisena itseään pitävät ovat todellisuudessa niin helkkarin typeriä päästään. Erikoisuutta voi osoittaa monella muullakin tapaa kuin pukeutumalla mauttomasti :D
Hupsista, tais käydä sulle pieni lipsahdus :whistle: Syyllistyit juuri itse sinne korokkeelle kapuamiseen....Miltäs tuntuu olla viisas mutta tavallinen? Vissiin sitten supertyylikkäältä. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kun painaa entteriä. Muuten saattaa antaa itsestään huvittavan kuvan näillä "totuuksillaan".
Onneksi mulla on oikeus tuntea fiksua ihmisiä jotaka uskaltavat näyttää sen persoonallisen sielunsa myös pukeutumisen avulla. Mikään eikä kukaan kasva tukahduttamalla. Mauttomuuskin on lähinnä katsojan silmissä :whistle:

Jep jep. Sanoinpa oman mielipiteeni, ei siitä tarvitse hernettä nekkuun vetää :D Mikäs mun tekstissä sitten niin kolisi että alkoi ihan ärsyttämäänkin? :D En mielestäni itseäni luokitellut sen tavallisemmaksi/tai erikoisemmaksi kuin kukaan muu täällä- saatika viisaammaksi tai tyhmemmäksi. Puhuin itsestäni- ja siitä, ettei MINULLA ole nykyisin tarvetta tuoda esille pukeutumisellani sitä miten helkkarin erilainen olen kuin kaikki muut. <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:20 Vieras kirjoitti:
Mä oon just se akka joka on aina nuorin kaikissa vanhempainilloissa. Saa taas ihmiset päivitellä kuinka ne vois olla mun vanhempia :LOL:
Mä oon just tällainen myös. Ja just sellainen että muut saavat sääliä minua kun kuljen kolmen lapseni kanssa yksin.. Ja just sellainen, että pukeutumiseni ja "tyylini" saavat melko varmasti ihmiset pyörittelemään päitään. Ja just sellainen, että ihmiset joutuvat vielä uudemman kerran katsomaan, kun kaikesta tästä huolimatta kuljen "nokka pystyssä" ja itseeni tyytyväisenä! :D

MammaMyy
Mä oon se äiti, joka on saanut yhden ainoan kullannupun keski-iässä.
Joka istuu tietokoneella päivät pitkät ja mies hemmottelee pilalle =) ! Ei käy ruokaostoksilla,ei osaa käyttää pesukonetta, siivouksesta tai mattojen tamppauksesta puhumattakaan...:) !Lucky me !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:23 wiivi84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:11 Triana kirjoitti:

mä kuulun JUST tähän samaan just porukkaan
Kuulun tähän porukkaan =) Ja sokerina pohjalla: olen JUST se äiti jolla on työhaalari päällä kun tuun kotiin ruokkikselle ;)

Yhteistyössä