Miksi mun rakas äitini tuhoaa elämänsä?Miksei hän voi jo selvitä?Miksi juuri hänestä piti tulla alkoholisti?Mä en voi käsittää :'( :'( :'(
Ei :'( Saa keelumma tehdä vapaa-aikanansa mitä haluaa :/Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 19:51 Rahtarinvaimo kirjoitti:Voi kurjuus :/ Onko äitisi yrittänyt hakea apua?
Onhan hänellä varmaan paha oloki ja kokoajan pahempi mitä enempi juo.Viime keväänä putki meni deliriumiin asti :'( :/Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 19:59 Rahtarinvaimo kirjoitti:Jospa äitilläsi on joku kriisi meneillään, tai muuten yrittää viinalla parantaa oloaan. Monestihan ihmiset juo suruun/pahaan oloon ym.
Tiedän tilanteen ku olen vähän samanlaisessa tilanteessa itsekkin.
Mä tiedän ton tunteen :hug: Mun äitini tuhosi elämänsä juuri alkoholilla Apua tarjottiin,mutta ei halunnut ottaa vastaan.Mutta muista päätös selviintymisestä tulee lopulta sun äidiltä itseltään.Ole tukena,mutta muista myös oma elämäsi vaikka kipeää tekeekin :hug: <br><br>Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 19:49 tiivitaavi kirjoitti:Miksi mun rakas äitini tuhoaa elämänsä?Miksei hän voi jo selvitä?Miksi juuri hänestä piti tulla alkoholisti?Mä en voi käsittää :'( :'( :'(
Onko äitilläsi juttu kaveria? Vois helpottaa pahaa oloa jos pystyis juttelemaan jonkun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:37 tiivitaavi kirjoitti:\Onhan hänellä varmaan paha oloki ja kokoajan pahempi mitä enempi juo.Viime keväänä putki meni deliriumiin asti :'( :/