Hakutulokset

1. Orvokki80

Auttakaas vähän...

Käyttäiskö se jotain koruja? Mä olen ostanu miehelleni hopeisen vähän paksumman kaulaketjun ja sit seuraaval kerral ostin samaa sarjaa olevan ranneketjun...
  2. Orvokki80

Nalle Puh -persoonallisuustesti :-)

Nasu :saint:
  3. Orvokki80

Milloin voi aikaisintaan aloittaa pottaharjoittelun?

Noita tarrojahan vois vaikka kokeilla! Ei tällä tosiaan mitään kiirettä ole, mutta olisihan se mukavampi kun olis vaan yks vaippaikäinen(loppuvuodesta syntyy toinen). No jos edes ens kesänä sit sais kuivaksi.
  4. Orvokki80

Milloin voi aikaisintaan aloittaa pottaharjoittelun?

Oisko kellään muuten vinkkiä mitä vois tehdä, kun kaksvuotias ei ees suostu olee ilman vaippaa saatika istuu potalle? Noin puol vuotiaana istutin ekoja kertoja ja silloin teki muutamat pissatkin pottaan. Sitten tuli stoppi ja unohdettiin pottailut hetkeks.Vähän aikaa sitten oli kotona ilman...
  5. Orvokki80

JOULULAHJAT**elokuun pulina**

Kyllä tännekin on jo kertynyt se 5 kg lisää painoo ja pakko myöntää että osa on tullu ihan muualle kuin vatsaan. Ekasta painoa kerty koko aikana vain 9 kg, mut nyt taitaa mennä se raja pyykki aika pian jo rikki. Ekasta sain painon nousun hillittyä, kun piti seurailla syömisiä. Sokeri oli...
  6. Orvokki80

JOULULAHJAT**elokuun pulina**

Saisiko vielä ilmoittautua mukaan? Mulla on laskettu aika 2.12. ja synnytyspaikka on TYKS. Tänne perheeseen odotetaan nyt toista poikaa. Meillä oli alkuun vähän niskaturvotusta ja se verikokeen tulos oli aikaste hälyttävä, mutta kromosomeiltaan terve poika tosiaan tulossa. Rakenneultrassakaan ei...
  7. Orvokki80

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Faustus saako udella minkä ikäinen teidän ensimmäinen poika on? Täällä on vajaa kaksivuotias rasavilli. Mulla ei nyt olekaan yhtään ystävää samaan aikaan raskaana, kun ensmäises raskaudes oli useampi. Nyt on vähän "yksinäistä" odottaa, mut onneks itte raskaus on tietty jo tuttua. Alisia mäkin...
  8. Orvokki80

Tyksin parkkipaikoista

Helpoin siellä on laittaa maksulliseen paikkaan auto, mikä maksoi ehkä 50 c tunti. Voi olla että muistan ihan väärin, mutta kallis ei oo kiutenkaan.
  9. Orvokki80

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Tässä olisi mun tarina. Raskaus alkoi hyvin, niin kuin ensimmäinenkin, mutta np-ultrassa oli turvotusta pahimmillaan 2,4 mm, kun raja oli 2,0. Otettiin sitten verikoe, jota en olisi antanut ottaa jos turvotus olisi ollut normaalin rajoissa. Reilun viikon sitten odotin puhelua tuloksista. Siitä...

Yhteistyössä