Hakutulokset

1. P

Miksei norjalaiset ole kiinnostuneita sairaanhoitoalan töistä?

Taitaa Norjassa olla työvoimapulaa aika monellakin alalla.
  2. P

Paljon sulla menee baari-iltana rahaa?

Enpä ole käynyt aikoihin, mutta sanoisin, että juomat 10 euroa (olettaen että sidukkatuoppi on vitosen luokkaa) ja bussiliput 6,40 euroa. Yhteensä siis 16,40 :D
  3. P

vai lähtee hoitajat nyt sitte norjaan jos palkka ei nouse

Sama täällä :wave: (eikä hoitsuna olis ehtinyt keskustelupalstoilla roikkua...)
  4. P

Pino kaikille, jotka ovat tyytyväisiä palkkaansa ja työhönsä

:wave: Tykkään työstäni ja palkkaakin saan ihan tarpeeksi.
  5. P

tyttökissanpennulle nimi..

Viivi.
  6. P

Mitäs mieltä olet hoitajien lakosta?

Olen ex-hoitaja. Silloin kun olin alalla 3,5 vuoden koulutuksen jälkeen palkka oli reilusti alle 1800 euroa. Nyt atk-hommissa, 4 kuukauden koulutuksen + työssäoppimisen jälkeen palkka 2700 euroa... Joten hoitajat tosiaan ansaitsisivat enemmän liksaa... tai sitten voi vaihtaa alaa kuten minä...
  7. P

G: ostaisitko sekarotuisen koiranpennun?

Voisin ostaa, lapsuudenkodissa olikin sekarotuinen. 100 euroa olisi aika sopiva hinta mielestäni, jos koira sekä vanhemmat hyvin hoidettuja, rokotettuja, madotettuja ym.
  8. P

Onko muita yhden lapsen äitejä, jotka eivät halua enempää lapsia?

Meillä on yksi lapsi 9v. eikä toista ole toiveissa. Ihan oma valintamme on.
  9. P

Mikä on kuorma-auton ja rekka-auton ero?

Joo tää on just tätä, kaikkia ihme nimityksiä sitä on noille vempeleille ja sitten pitäis vielä tietää mitä ne tarkoittaa :D Kummisetäni oli töissä kaupungin konepajalla, jossa noita kaikenmaailman koneita huollettiin. Kun minä saatoin sanoa pojalle, että katsos tuota kaivuria, niin kummini...
  10. P

G:Paljonko olet budjetoinut lasten talvivaatteisiin?

En yhtään... poika on saanut kaksi toppapukua mummeilta lahjaksi. Tai no joo, jotkut kengät pitää varmaan ostaa, eiköhän muutamalla kympillä saa. Vanhat pipot, hanskat ym. menevät vielä.
  11. P

Pasilan poliisivankila

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710016644838_uu.shtml
  12. P

Pasilan poliisivankila

En tiedä onko keskusteltu, mutta luin jutun iltalehdestä ja täytyy sanoa, että JÄRKYTTÄVÄÄ! Ihan kuin jossain Irakissa oltais :o
  13. P

Minkä ikäiset teillä saa viikkorahaa?

Oliskohan poika ollut 5-vuotias, kun aloin antaa viikkorahaa euron viikossa. Kun meni kouluun, annoin 2 euroa viikossa ja nyt 9v. saa 10 euroa kuussa.
  14. P

Tehdäkkö toinen lapsi vai ei?

Joskus kysyimmekin meidän yhdeksänvuotiaalta, että mites jos meillekin tulis vauva? Poika oli ihan :o ja :x ja ei kiitos :D Että se siitä yksinäisestä lapsesta. Pojalla on paljon kavereita pihassa, kavereiden lapset ovat tosi läheisiä, samoin serkut... Kyllähän teillä on aikaa miettiä ja...
  15. P

Joko ootte saaneet valitsemanne lehden palkkioksi

Ei oo Kotiliettä näkynyt...
  16. P

No jaa.. minun kokeus on vähän toinen. Toiset ovat läheisempiä, toiset eivät. Esim. minä näen veljeäni jouluna ja juhannuksena, siinä kaikki. Monelle tutuillenikin sisarukset ovat aika yhdentekeviä, joskus suorastaan harmiksi (pummaavat rahaa, riitelevät ym.).
  17. P

Meillä vain yksi lapsi 9v. nyt. Joskus minäkin mietin, että olisiko se toinen pitänyt tehdä? Mutta lopputulos on aina se, että päivääkään en ole katunut, että jäi yhteen. Tämä on meidän perheelle oikea koko. En ole mikään superäidillinen tyyppi, eikä mitään vauvakuumettakaan ole ollut. Kyse...
  18. P

"Leikitkö mun kans tänään?"

Voi miten kurjaa :( Auttaisiko, jos pyytäisit paria pojan päiväkotikaveria teille kotiin joskus leikkimään? Olisi sitten pk:ssakin helpompaa, kun olisi pari hyvää kaveria.
  19. P

Tahtoisin mielipiteitänne.

Kyllä minäkin suosittelisin jäämään pienempään vielä. Pienet lapset ovat kuitenkin siinä äidin helmoissa koko ajan, niin se on aika sama paljonko tilaa on kämpässä. Minimoikaa kaikki lelu-, vaate- ja roinakasat, niin mahtuu paremmin.
  20. P

Koira oksentaa ja ripuloi.

Aptus Attapektia minäkin suosittelisin ostamaan. Mun kissoja on auttanut monta kertaa mahavaivoissa.

Yhteistyössä