Hakutulokset

1. Outo Päivä Onnelassa

Meillä sairastetaan urakalla taas

Voi ei! Alkoi just tuntumaan tää meidän lentsuaalto aika vaivattomalta...
  2. Outo Päivä Onnelassa

Mitä jos..

Sanoisin varmaan että jos kerran niin kovasti mieli tekee niin pane vaan jotain toista muijaa vaikka koko loppuelemäs, tässä jalkovälissä tuli vaan just sun osaltas valomerkki :headwall:
  3. Outo Päivä Onnelassa

OOTTEKO OMAN SÄNGYN JA HUONEEN VAI PERHEPEDIN KANNATTAJIA?

En ole oikeastaan kummankaan kannattaja eli mulle asia on yks jaskan hailee. Mutta tällä hetkellä nukumme kaikki yhdessä. Mielestäni nukkumisen tarkoitus on poistaa väsymys ja jos se onnistuu parhaiten vaikka jaloista lipputangossa roikkuen niin siittä vaan. Meillä siis on tehty molempia, omassa...
  4. Outo Päivä Onnelassa

Hyvää yötä

Se on nyt pakko luovuttaa kun on rankka nuhainen yö edessä, täytyy vielä varata supot, niistäjät ja nenätipat ennen kuin rumba alkaa... Hohhoijjaa, hauskaa lauantaihulinaa kaikille! =)
  5. Outo Päivä Onnelassa

Tupakoitko lastesi vierellä kun olette julkisella paikalla?

En polta omien enkä toisten lasten vierellä. Myrkkypiipuista ei tarvitse kärsiä kuin mun itseni. Samperin häkäpillit!
  6. Outo Päivä Onnelassa

ei jaksais

voivoivoi... :hug: Ei kuulosta mukavalta ollenkaan! Kannattaisi ehdottomasti jutella vaan jonkun kanssa jos tuntuu että voimat ovat niin lopussa ettei jaksa mitään. Mutta jos yhtään jaksat niin yritä järjestellä vaikka sitten niitä pyykkejä niin huomaamatta saat samalla järjesteltyä omia...
  7. Outo Päivä Onnelassa

nerokkaimmin keksitty nikki?

Muistan kun KaulaLiina rekisteröityi, sinänsä nikki ei ole kummallinen mutta mun silloisessa väsymystilassani aloin vaan nauraa ihan hillittömästi tuolle nikille. Eli kiitos KaulaLiina hyvistä nauruista =)
  8. Outo Päivä Onnelassa

Nyt tää avautuu tai pää räjähtää!!!

\ Siinäpä se just tuo pointti! Se pinna millä hampaita jaksaa kiristellä ja olla hiljaa onneksi venyy aina vaan... mua kyllä auttoi se että tajusin että noin typerälle ihmiselle on täysin turhaa puhua edes säästä koska ei se kuitenkaan voi käsittää mikä ero on sateella ja paisteella :D :D
  9. Outo Päivä Onnelassa

\ Just niin! Se ei kyllä juo mutta omistaa baarin :D Kai se sinne meni tai sit johonkin nysväämään ja tuhisemaan! Tää oli muuten just sellainen esimerkkikommentointi... :xmas: Ja vastasin kuitenkin-tyhmä minä...
  10. Outo Päivä Onnelassa

Siis mä olen NIIN vihainen tuolle ukolle!!!! \|O \|O ARGHARGHARGH!!!!! :headwall: Pitkä stoori mutta ainakin tällä meidän ukolla menee lapsiin hermot väsyneenä, oon itse ollut kipeenä ja väsynyt myöskin mutta mutta...laitettiin kerrankin yhdessä lapset nukkumaan kun tuo poika niin rakastaa...
  11. Outo Päivä Onnelassa

avioehto vai ei

Me tehtiin avioehto. Se tosin jäi piirongin laatikkoon ja on sittemmin kadonnut muutossa ja näin ollen vahvistamatta. Ei enää jaksettu tehdä uutta kun ei sillä sitten mielestämme ollutkaan niin suurta väliä.
  12. Outo Päivä Onnelassa

Mistä johtuu, että jalkapohjat on kipeät?

\ Sen verran voin lohduttaa että ohi se menee joka tapauksessa. Mutta on pirullinen vaiva!
  13. Outo Päivä Onnelassa

Mistä johtuu, että jalkapohjat on kipeät?

Mulla oli tuollainen ongelma kuopuksen syntymän jälkeen. Lääkäri oli sitä mieltä että johtuu painon vaihtelusta, piti tehdä niin että ottaa käsillä rekistä kiinni ja painaa jalkoja sellaista pyöreää puukalikkaa vasten ja pyöritellä sitä. Just silloin oli kipeimmillään kun nousi sängystä/sohvalta...
  14. Outo Päivä Onnelassa

Tuskaiset selkäkivut

Moi! Mulla sama ongelma molemmissa raskauksissa kunnes löysin kuin taivaan lahjana NAPRAPAATIN, kävin vastaanotolla ja suorastaan lensin sieltä ulos! Jos vika on nikamissa tms. niin suosittelen lämpimästi. Nyttemmin olen oppinut itse loksauttamaan paikat kohdalleen tarvittaessa. Kokeile ihmeessä!
  15. Outo Päivä Onnelassa

Palsta sen mulle jo osoitti

Mä en ihan ymmärtänyt mutta tuskin sä niin epäkelpo yksilö oot kun nyt tuntuu! =) Joku tältä palstalta vetää ne lärvit sun puolesta joka tapauksessa joten sen suhteen voit olla huoleti.. :xmas: :D Mene vauvamahasi kanssa vaikka kylpyyn ja sit köllölleen, voittehan ottaa kolmanneksi pyöräksi...
  16. Outo Päivä Onnelassa

OSTETAAN/MYYDÄÄN

Myyn Inglesinan classic vaunut vanhan mutta luotettavan sitterin Philips tuttipullonlämmittimen, kerran reissussa käytetty äitiysvaatteita: valk farkut koko36, mustan paidan arki/juhla koko s mustat housut, koko 34 Trikoisen pitkän kantoliinan, Tricot Slen Valkoisen kylpytuen ammeeseen...
  17. Outo Päivä Onnelassa

tylsää.laitetaas jotain hauskoja juttuja pinoon esim kuvia

Perjantain kunniaksi pikku-Jimi http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=5165&scid=9963 :D
  18. Outo Päivä Onnelassa

Miten usein lapsesi ovat juomisesi takia hoidossa?

Toivottavasti edes kerran elämässään että pääsis tääkin kotitarvevaimo ulos rälläämään!!! :D B)
  19. Outo Päivä Onnelassa

...

Ebba, Beata
  20. Outo Päivä Onnelassa

lapset 04 ja 05?

Poika 07/04 ja tyttö 11/05. Onneksi en tiennyt etukäteen.... :)

Yhteistyössä