No painonvaihtelua on ollut! Raskauskiloja oon laihduttanut tammikuusta lähtien ja paino tippui. Sitten repsahdin hetkeksi ja paino kerkis nousta 2 kg ja nyt taas kuurilla. Pitääpä saada paino pysymään samana! Joo ja kipeimmillään on just kun on ollut makuulla.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:50 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:Mulla oli tuollainen ongelma kuopuksen syntymän jälkeen. Lääkäri oli sitä mieltä että johtuu painon vaihtelusta, piti tehdä niin että ottaa käsillä rekistä kiinni ja painaa jalkoja sellaista pyöreää puukalikkaa vasten ja pyöritellä sitä. Just silloin oli kipeimmillään kun nousi sängystä/sohvalta jos oli ollut jonkin aikaa makuulla. En tiedä sitten miten sulla.
Sen verran voin lohduttaa että ohi se menee joka tapauksessa. Mutta on pirullinen vaiva!Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:56 vieras ap kirjoitti:\No painonvaihtelua on ollut! Raskauskiloja oon laihduttanut tammikuusta lähtien ja paino tippui. Sitten repsahdin hetkeksi ja paino kerkis nousta 2 kg ja nyt taas kuurilla. Pitääpä saada paino pysymään samana! Joo ja kipeimmillään on just kun on ollut makuulla.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:50 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:Mulla oli tuollainen ongelma kuopuksen syntymän jälkeen. Lääkäri oli sitä mieltä että johtuu painon vaihtelusta, piti tehdä niin että ottaa käsillä rekistä kiinni ja painaa jalkoja sellaista pyöreää puukalikkaa vasten ja pyöritellä sitä. Just silloin oli kipeimmillään kun nousi sängystä/sohvalta jos oli ollut jonkin aikaa makuulla. En tiedä sitten miten sulla.
Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:58 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:\Sen verran voin lohduttaa että ohi se menee joka tapauksessa. Mutta on pirullinen vaiva!Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:56 vieras ap kirjoitti:\No painonvaihtelua on ollut! Raskauskiloja oon laihduttanut tammikuusta lähtien ja paino tippui. Sitten repsahdin hetkeksi ja paino kerkis nousta 2 kg ja nyt taas kuurilla. Pitääpä saada paino pysymään samana! Joo ja kipeimmillään on just kun on ollut makuulla.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:50 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:Mulla oli tuollainen ongelma kuopuksen syntymän jälkeen. Lääkäri oli sitä mieltä että johtuu painon vaihtelusta, piti tehdä niin että ottaa käsillä rekistä kiinni ja painaa jalkoja sellaista pyöreää puukalikkaa vasten ja pyöritellä sitä. Just silloin oli kipeimmillään kun nousi sängystä/sohvalta jos oli ollut jonkin aikaa makuulla. En tiedä sitten miten sulla.