Palsta sen mulle jo osoitti

miten kelpaamaton yksilö olen mutta että nyt ystäväkin! :/ Tää on niitä hetkiä kun toooodella kaipaisin sitä, että saisin ripustaa raskausmahan narikkaan yheks illaks! \|O Kännit vetäisin niin että pillit sois... :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:45 ystävä kirjoitti:
:hug: Miten niin kelpaamaton yksilö? huolia, murheita, hormoonit? :hug:
Pistetään kaikki noi kasaan ni saadaan tää olotila. Tuntuu et teen niin tai näin, sanon tai jätän sanomatta, aina se on jonkun mielestä huonosti. :'(

Mä en ihan ymmärtänyt mutta tuskin sä niin epäkelpo yksilö oot kun nyt tuntuu! =)
Joku tältä palstalta vetää ne lärvit sun puolesta joka tapauksessa joten sen suhteen voit olla huoleti.. :xmas: :D
Mene vauvamahasi kanssa vaikka kylpyyn ja sit köllölleen, voittehan ottaa kolmanneksi pyöräksi vaikka sinisen terapeutin, auttaa yleensä! :hug:

Yks kvaeri on kriisissä ja koitin tsempata ja piristää, lopputuloksena jonkinasteinen riita ja hällä entistä pahempi mieli. Mesessä keskustelu ON vaikeaa...ei pysty käyttämään äänensävyjä jne.
Ja täällä tuntuu et oon jääny jostain syystä tiettyjen ihmisten hampaisiin, enkä ymmärrä miksi. Ikinä en ole kellekkää pahaa halunnu, tai esittäny mitään. Voi perze, olis tääki avaus varmaan kannattanu jättää tekemättä. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:59 Helmi-Kana kirjoitti:
Yks kvaeri on kriisissä ja koitin tsempata ja piristää, lopputuloksena jonkinasteinen riita ja hällä entistä pahempi mieli. Mesessä keskustelu ON vaikeaa...ei pysty käyttämään äänensävyjä jne.
Ja täällä tuntuu et oon jääny jostain syystä tiettyjen ihmisten hampaisiin, enkä ymmärrä miksi. Ikinä en ole kellekkää pahaa halunnu, tai esittäny mitään. Voi perze, olis tääki avaus varmaan kannattanu jättää tekemättä. :ashamed:
todennäköisesti tuo kaveri pyytää vielä anteeksi sulta :hug:

mustikkatassu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:59 Helmi-Kana kirjoitti:
:hug: kyllä se siitä =) mesessä on tosiaan joskus vaikea keskustella, kun ei pysty näkemään toisen ilmeitä ja eleitä, eikä voi kuulla äänensävyä

Yhteistyössä