Hakutulokset

1. Outo Päivä Onnelassa

Etsi sinulle sopivin työ :)

JEE, KÄTILÖ! :D
  2. Outo Päivä Onnelassa

Myykö joku 3-vuotiaalle pojalle

Farkkuhaalarit tms, ei mitään kapenevia lahkeita. Vois olla muutakin kangasta kuin farkkua jos vaan ovat kivan näköiset! ...oonkohan mä kysynyt tätä jo täällä...
  3. Outo Päivä Onnelassa

1950luku!

\ Oleppas hyvä vaan :flower:
  4. Outo Päivä Onnelassa

1950luku!

\ Esim. lapsella tyttö: kellohame, vaikka balleriinatyyppiset kengät, hiuset esim. silkkinauhalla korkealle ponnarille. poika: kauluspaita, suorat housut/polvihousut, sukat, sandaalit, hiukset sivujakaukselle. http://www.petticoated.com/50s.yellow.dress.jpg googlaa vielä audrey hepburn rita...
  5. Outo Päivä Onnelassa

1950luku!

Kerrankin kysymys mihin osaan vastata. (vanha fiftari... B) ) Parhaiten löydät kun googlaat kuvia vaikka vuosiluvulla tai 50´rock´n´roll tms. Jos tarvitset kostyymia niin mulla on läjäpäin orkkisvaatetusta, koruja yms! Tarkenna vähän mihin tarvitset tietoa.
  6. Outo Päivä Onnelassa

Mä otin ne kiharat

Näyttää ainakin tuossa kuvassa tosi kivalta! Onneks olkoon, on varmaan ihan eri olo kuin eilen... :D :flower:
  7. Outo Päivä Onnelassa

Mä otin ne kiharat

Ja varmasti laitat, HETIHETI!!! \|O =)
  8. Outo Päivä Onnelassa

Kuuluuko mielestänne koirat tivoliin?

\ En muuten tarkoittanut pelkkiä lapsia...Vaan kuka tahansa, lapsi, aikuinen, tummaihoinen, romaani, valkoihoinen, intiaani, vauva, leikki-ikäinen, vanhus, keski-ikäinen, naimisissa oleva, leski, avoliitossa asuva, kommuunissa elävä, lomalainen, työssäkäyvä, työtön, opiskelija, kotiäiti...
  9. Outo Päivä Onnelassa

Vaatehuoneen siivous..nyt olis tarjolla...

Poikavauvalle yli 55-osainen paketti koossa 50-68cm, muutama 70cm. Otin kuvia kun ajattelin laittaa huutonettiin mut en jaksa laittaa niitä kuvia sinne. Eli näitä vaatteita on 2 laatikollista. Saat kuvat sähköpostiin heti jos kiinnostaa. Tyttövauvalle on kans 50-62cm paketti mut ei ole vielä...
  10. Outo Päivä Onnelassa

OSTETAAN/MYYDÄÄN

Olisko kellään myydä farkkuhaalareita 3-vuotiaalle pojalle???
  11. Outo Päivä Onnelassa

Kuuluuko mielestänne koirat tivoliin?

Aika hankala sanoa mielipidettä mutta.. mua ei häiritse jos jollakin on koira mukana tivolissa, niin kauan kun se on kuin ei oliskaan. Ymmärrän kyllä toisaalta myös hyvin sen jos joku ei siitä pidä. Paikalla on kuitenkin paljon lapsia ja voi ottaa huomioon että monet ihan todella oikeasti...
  12. Outo Päivä Onnelassa

Helposti tehtäviä kotiruokia?

No vaikka... makaronilaatikko keitot omeletti Ei tuo viimeinen nyt ole ihan tavallinen ehkä mutta voi tehdä eri versioita ja on nopea.
  13. Outo Päivä Onnelassa

myynti/osto

MYYN Trikoisen pitkän tummanharmaan kantoliinan, SIISTI, vain muutamia kertoja käytetty Patricia raskausajan TUKIVYÖ, koko 84cm (normaali säätövara hakasilla) Sitterin, halpa ja hyvä! Valkoinen kylpytuki ammeeseen Fisher Pricen puuhamatto +vauvan (poika) vaatteita 50-68cm JA PALJON! nää...
  14. Outo Päivä Onnelassa

Mie meen nyt!

Nii miekii :wave:
  15. Outo Päivä Onnelassa

Kaksi menee siinä missä yksikin?

Juu... :whistle: meneehän ne tietenkin, kakshan on ihan sama asia kuin yksi :xmas: Mutta mä epäilen että tässä asiassa menee mielipiteet fifty-sixty :D
  16. Outo Päivä Onnelassa

Ärsyttää Lost

\ Johan siinä on ihan tarpeeksi syytä jaksaa vaan odotella jonkinlaista loppua jutulle :D
  17. Outo Päivä Onnelassa

Hyvä tahranpoisto??

Kokeile sappisaippuaa.
  18. Outo Päivä Onnelassa

mitäs mun pietäis tehdä tän kanssa (huutis)

Ihania vaatteita! Kamalan pieniä kokoja vaan, onko nuo sun itsesi vanhoja ja minkäs kokoinen olet? Olinpas tunkeileva... :D :xmas:
  19. Outo Päivä Onnelassa

Hankala juttu arvata

Mun pitäis varata aika yhteen erikoishoitoon kun sain ajat sitten "lahjakortin" (rahaa kuoressa) mutta en enää kuolemaksenikaan muista mitä juteltiin lahjan antajan kanssa (ei ole pitkään aikaan tavoitettavissa). Siis mun ongelma (voisi silläkin nimellä kutsua) on etten tiedä mihin aikaan olisi...
  20. Outo Päivä Onnelassa

autoista

Muista myös vakuutusmaksut, ei ole mitään järkeä hankkia toista autoa jos sitten peräkanaa ajelette niillä. Mites diesel-tila-auto. Onhan se dieselvero tietysti mutta tää nyt olikin tällainen ehdotelma...

Yhteistyössä