Kuuluuko mielestänne koirat tivoliin?

Aika hankala sanoa mielipidettä mutta.. mua ei häiritse jos jollakin on koira mukana tivolissa, niin kauan kun se on kuin ei oliskaan. Ymmärrän kyllä toisaalta myös hyvin sen jos joku ei siitä pidä. Paikalla on kuitenkin paljon lapsia ja voi ottaa huomioon että monet ihan todella oikeasti pelkäävät koiria.

Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos koira on hyvin kytkettynä ja omistaja muutenkin hallitsee koiransa. Tarkennettuna koira ei räksötä koko aikaa kun ollaan ihmisten ilmoilla, ei hypi eikä muutenkaan pääse haistelemaan ihmisiä jotka eivät siihen lupaa anna

Koiratkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:48 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:
Aika hankala sanoa mielipidettä mutta.. mua ei häiritse jos jollakin on koira mukana tivolissa, niin kauan kun se on kuin ei oliskaan. Ymmärrän kyllä toisaalta myös hyvin sen jos joku ei siitä pidä. Paikalla on kuitenkin paljon lapsia ja voi ottaa huomioon että monet ihan todella oikeasti pelkäävät koiria.
pelkäävät usein lapsia. Kummalle porttikielto tivoliin etteivät pelästytä toisiaan :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:56 Patarouva kirjoitti:
Entäs sitten esim. Särkänniemen huvipuisto ja Linnanmäki, sinnekkinkö ilman koiria, onkohan niissä koirakieltokylttejä? :whistle:
Jos en nyt ihan täysin väärässä ole, niin mulla on sellanen kutina, että em. paikkoihin ei sais koiria viedä.

Chillifinn
Me jätetään usein menemättä tivoliin koirakulttuurin takia. Ja ei minkä tahansa koirien, vaan jengien välinselvittelyyn käytettäviä koiria...koulutettu aggressiivisiksi. Valitettavan yleistä meidän alueella. :(

\
Entäs sitten esim. Särkänniemen huvipuisto ja Linnanmäki, sinnekkinkö ilman koiria, onkohan niissä koirakieltokylttejä? :whistle:
Koirat
Koiria voi tuoda Elämyspuiston alueelle kytkettyinä. Huomioithan kuitenkin muut kulkiessasi lemmikkisi kanssa. Koiria ei saa viedä sisätiloihin eikä Lasten Eläintarhaan. Puiston alueella on vesipisteitä koira-asiakkaille.

http://www.sarkanniemi.fi/www/sisalto.php?lang=fi&id=52

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:03 haaskalintu kirjoitti:
\
Koirat
Koiria voi tuoda Elämyspuiston alueelle kytkettyinä. Huomioithan kuitenkin muut kulkiessasi lemmikkisi kanssa. Koiria ei saa viedä sisätiloihin eikä Lasten Eläintarhaan. Puiston alueella on vesipisteitä koira-asiakkaille.

Tutkin kanssa asiaa eli noin on Särkkiksessä ja Linnanmäelle koiria ei saa viedä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:05 Patarouva kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:03 haaskalintu kirjoitti:
\
Koirat

Tutkin kanssa asiaa eli noin on Särkkiksessä ja Linnanmäelle koiria ei saa viedä =)
Mä en jaksanu noita linnanmäen tietoja kaivaa esille, kun Särkkä nyt on lähempänä sydäntä. Ja muistelin siellä nähneeni koiria.

Tulipeikko harmaana
En ottaisi koiraa mukaan huvipuistoon. Koira tuskin siitä nauttisi ja mihin minä sitä huvipuistoalueella pissalle ja kakalle veisin kun hätä yllättää. Se ei myöskään ole mielestäni ajattelevaista muita kohtaan, kun yrittää koiran kanssa liikkkua toisinaan hyvinkin ruuhkaisessa tivolissa/huvipuistossa.

just joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:18 Tulipeikko harmaana kirjoitti:
En ottaisi koiraa mukaan huvipuistoon. Koira tuskin siitä nauttisi ja mihin minä sitä huvipuistoalueella pissalle ja kakalle veisin kun hätä yllättää. Se ei myöskään ole mielestäni ajattelevaista muita kohtaan, kun yrittää koiran kanssa liikkkua toisinaan hyvinkin ruuhkaisessa tivolissa/huvipuistossa.
Peesi

Mekin oltiin eilen tivolissa mut en kyllä nähnyt yhtään koiraa.. Mut ei mun mielestä kannata viedä jos ei pakko ole. =) Mut siellähän on se niitten oma tovolikoira, sillä on se liivikin päällä! :D Ihana kun tepsuttelee siellä mukana! :) Ihan saman näköinen kuin meidän koiruus. =) <br><br>

Doomed
Minä taas nimenomaan vein koirani tivoliin sen ollessa pentu. Ihan siihen ihmisvilinään en kuitenkaan,mutta oleskeltiin siinä alueella kuitenkin. Hyvää vaan teki nähdä kerralla paljon ihmisiä ja kuulla koviakin ääniä. Ei ole myöhemmällä iällä niin pelokas. Tarpeet se teki ennen alueelle menoa puskaan ja kaiken varalta oli kakkapussit mukana tietysti.

Lunatic
Ei koira varmaan tivolissa viihdy. Itse en veisi mihinkään markkinoillekaan koiraa, (jos olisi koira).
On ne koiran aistit kumminkin niin paljon voimakkaammat kuin ihmisen, ettei se nautintoa sille ole.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:53 Koiratkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:48 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:
pelkäävät usein lapsia. Kummalle porttikielto tivoliin etteivät pelästytä toisiaan :LOL:
En muuten tarkoittanut pelkkiä lapsia...Vaan kuka tahansa, lapsi, aikuinen, tummaihoinen, romaani, valkoihoinen, intiaani, vauva, leikki-ikäinen, vanhus, keski-ikäinen, naimisissa oleva, leski, avoliitossa asuva, kommuunissa elävä, lomalainen, työssäkäyvä, työtön, opiskelija, kotiäiti, kansanedustaja, graafikko...ym...ym saattaa pelätä koiria.
Kaikille vaan porttikielto joka paikkaan! :D

Yhteistyössä