Hakutulokset

1. A

Jos miehesi on menossa kavereiden kanssa eikä soita ollenkaan,soitatko itse

En soittele, muuten kuin jossain tuikitähdellisessä asiassa. Se on vapaailta perheestä, oma ilta, ei viitsi silloin rinkutella perään.
  2. A

taas silmä lepää kauniissa naisessa...

Tavallinen tyttö ja mieletön maali päällä. :D
  3. A

SAANHAN???

:| Tahdotko rakastaa miestäsi vai loukata? Jos tunteilla leikitään, se on mun mielestä jo pettämistä.
  4. A

Ei tämä etene!!

Paha sanoa, mutta voisinpa väittää, että kauan ei pitäisi enää mennä. :) Kärsivällisyyttä!
  5. A

Enpä olisi tätäkään uskonut...

Ihana juttu! Kyllä sillä oppimisympäristöllä on suunnaton vaikutus. :)
  6. A

Käytätkö liivatejauhetta vai liivatelehtiä?

Lehtiä. Joskus miettinyt tuota jauhetta, mutten ole vielä keksinyt syytä vaihtaa.
  7. A

uusavuton kysyy täytekakusta

Niin ja marjakerrokseen ei kostutusta ja kermakerrokseen vähän. :)
  8. A

Mä tekisin marjakerroksen erikseen ja hyydytetyn vaniljakermakerroksen erikseen (purkki kermaa, purkki van.kastiketta vaahdotettuna, lisää sokeria ja vanilliinisokeria ja siihen sitten 3 liivatetta).
  9. A

MITÄ MIELTÄ??

Kokonaan ilman ja raskauden jälkeenkin. *niponipo* :kieh:
  10. A

montako kertaa ootte ollu kihloissa/naimisissa ja monenko kans seurustellu

Kerran kihloissa ja kerran naimisissa eli siis nyt. Ja seurusteluita tätä ennen yksi.
  11. A

No mä sulattaisin ja hieman survoisin ja sokeroisin. Ja yhdistäisin kermarahkaankin vaikka.
  12. A

törsäsin tänään perunoihin.

No siinä nahistuivat kullan hintaiset potut pöydällä, hyviltä ne näytti kyllä, ei käy kieltäminen...Mutta ne ruotsalaiset on ihan yhtä hyviä, ei voi sanoa kyllä eroa. :)
  13. A

törsäsin tänään perunoihin.

No nehän oli jopa halpoja! :D Itse katselin tänään kun kauppa ei käynyt suomalaisilla uusilla perunoilla, hintaan 8 euroa LITRA eli meneekös kiloon kaksi litraa noin? Eli 16 eukkaa kilolta...hui! :o
  14. A

Sekasaunaan ajeltuna

Joo tai lannoitat joka päivä kastelun yhteydessä! Kekkilän Kesä toimii ainakin mun kukkiini?
  15. A

makaronilaatikosta maistuvaa.miten?

Mä olen varmaan outo, mutta mä tykkään perusmakaronilaatikosta. Eli hyvin maustettua, kunnolla suolattua tavallista munamaitolootaa. Olen kokeillut kyllä noi Koskenlaskija- ja pekoniversiot ja muut, hyviä kyllä, mutta ei perinteisen voittanutta.
  16. A

Mikä sulle on herkkua?

Grillattu pihvi ja maissi, suklaa :p

Yhteistyössä