Mikä sulle on herkkua?

• Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti
mama
Äsken tuli halu herkutella jollakin. Laitoin kulhoon vähärasvaista maitorahkaa ja ananasta sekä ananaksen mehua. Ja tällä nyt "herkuttelen".

Joskus myös saatan ostaa kaupasta jogurtin tai vanukkaan, joka on minulle herkuttelua, kun muuten en niitä syö. Ostan siis vain sen yhden kerralla.

Alkoi ihan kiinnostamaan, mikä kenellekin on herkkua?

Rukoilijasirkka
Siis mä oon alkanut tykätä ihan tosissani salaatista, johon tulee vähän oliiviöljyä, suolaa, tomaattia, salattinlehtiä ja mozzarellajuustoa.

Ja tää siis itseäkin ihmetyttää, kun yleensä herkutun vain kaikesta epäterveellisestä. mut tää on alituinen mieliteko mulla.

Noh... hamppareitten, pizzan, suklaan, jätskin ja karujen lisäksi herkuja on raakasipuli ja valkosipuli esim. leivänpäällä, salaatissa ym. Tonnikalapasta, juustot, ruskea kastike (perinteisesti tehtynä) :p ja Cesar-salaatti :p :p

Ärsyttävää |O nyt tekee sikana miel kaikkee hyvää!!!
Jos syön lapsille tarkotetut pikkuruiset hillopullat niin mitä keksin huomen selitykseks lapsille??
Kauhee äiti :eek: kun edes aattelee moista!

Just äsken herkuttelin näin:

2 isoa porkkanaa,ruukkusalaattia,tomaattia ja niiden päälle ripaus suolaa,valkosipulimaustetta ja oliiviöljyä.Lisänä hieman ranskankermaa,jossa oli mustapippurirouhetta ja valkosipulimaustetta.

Pari pientä palaa meetwurstipitsaa ja piimää.

Ja valkosipulivoilla täytetyt patongit on jees.

Yhteistyössä