Jos miehesi on menossa kavereiden kanssa eikä soita ollenkaan,soitatko itse

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
no jo on tyhmää soitella jos muutaman tunnin puoliso poissa.. soitteletteko töihinkin.. mahtaa kaverit ihmetell'ä
Miksi ihmettelis. Mikä siinä niin häiritsevää on. Se on vaan kummallakin meillä tapana =) Jommalle kummalle tulee aina asiaa muutamassakin tunnissa :D
niin,yhdyn tähän
=)

varmaan soitan, tiedän olen hirveä kyylä.. mut noh ehkä ns. nuori rakkaus teke sen kun ollaan oltu yhdessä vasta parisen vuotta.. ja kyllä mies yleensä soittaa mullekin, kunnes silloin sairaan harvoin ku on jossain ja on niin humalassa että kotia tulemiset ajoissa on yhtä höpöhöpöä...mrhhh.....

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
no jo on tyhmää soitella jos muutaman tunnin puoliso poissa.. soitteletteko töihinkin.. mahtaa kaverit ihmetell'ä
Miksi ihmettelis. Mikä siinä niin häiritsevää on. Se on vaan kummallakin meillä tapana =) Jommalle kummalle tulee aina asiaa muutamassakin tunnissa :D
niin,yhdyn tähän
=)
Kyl se mulle töistä soittelee useinkin.. siis ainakin kerran tunnissa :D
ja jos mul ei kiirettä niin soittelen myös.. kunhan höpötellään..

Gold digger
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
No en soita!
Miks ihmeessä soittasin, jos ei mittään asiaakaan oo..
Se kyl yleensä itte soittaa viimeistään siinä vaiheessa ku on lähössä kotiin että "khulta mhä thuon shullekki pitshaa.." :LOL: :LOL:
mun mies on samanlainen.. tosin hampparia aina tuomassa =)

en soita ellei kämppä esim ole tulessa ( mikä siis ei ole ollut)..
Eikun kerran soitin kun meidän ensimmäinen oksennustauti rantautui n. klo 1 yöllä ja muksu oli vauva ja olin paniikissa kävelly eestaas jo tovin, että herranjumala mitä mä teen, mitä mä teen, mitä mä teen .. Nyt en soittais oksutaudista kun tiedän mitä teen..

En soittele. Kerran lähetin tekstarin sille, kun ei ollu ukosta mitään kuulunu koko yönä ja kello oli jo puol kuus aamulla. Täällä kun tapahtuu melkein joka viikonloppu puukotuksia ja muita, en osannu nukkua ku pelkäsin et sille on käyny jotain. Yleensä siis tekstaa illan mittaan pari kertaa ainakin, eikä sinä iltana kuulunu mitään. Ja vihanenkin olin sille, kun sitten vihdoin kotiutu. Mä en ollu juur nukkunu, eikä kuulu tapoihin kyylätä (soitella ja tekstailla). Huolissani olin.

en tosiaankaan
En soita, enkä kyylää. Saa mun puolesta rauhassa mennä, silloin kun on menossa. En itsekään tykkäis ottaa mitään tarkastussoittoja kesken iltaa. Tosin jonkun hempeen tekstarin saatan heittää itse jos olen baarissa ja siltä tuntuu...

Bdt
Mies käy niin harvoin kavereiden kanssa missään että en todellakaan soittaisi vielä peräänkin. Huh - mitä ihmeen asiaa mulla vois sille olla - niin ellei sitten tosiaan ole hätätilanne.

Syynä tähän on se että olemme viikot jo erossa muutenkin että olen tottunut siihen ettei mies ole köytettynä jalkaani kiinni .

ALeXAN harmaanaa
En soittele illalla jos ei oo hengen hätää. Kun mieskin niin harvoin lähtee johonki niin annan kyllä olla yhden illan ihan rauhassa. En itekkään tykkää jos mies soittelis perään.
Korkeintaan vois tekstarin laittaa.

ALeXAN harmaanaa
En soittele illalla jos ei oo hengen hätää. Kun mieskin niin harvoin lähtee johonki niin annan kyllä olla yhden illan ihan rauhassa. En itekkään tykkää jos mies soittelis perään.
Korkeintaan vois tekstarin laittaa.

Yhteistyössä