Enpä olisi tätäkään uskonut...

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Stasi, jonka elämäntehtävänä on ollut maastoutua kuin seepia, esiintyy koulun kevätjuhlassa kolmen kaverinsa kanssa. He laulavat ja soittavat yhden esiintyjän oman sävellyksen, johon Stasi on ollut tekemässä sanoitusta. :D

Ja tytöt itse olivat tarjoutuneet esittämään kappaleensa, siis normaalien koko luokan yhteisten juttujen lisäksi. Ja minun pieni, ihana Stasini saa laulaa jopa soolon =)

Kaikkea se oppimisympäristön vaihdos teettääkin!

BDT
Stasi - mistä ihmeestä hän tuon lempinimen on saanut ? :)
Ja juu, samaa mieltä tuosta oppimisympäristöstä - omakin kuopukseni yllätti minut esiintymällä koulun bändissä ja sai vielä kehuja bassokitaran soitostaan. Olin ihan puulla päähän lyöty koska minä ja mieheni ollaan maailman epämusikaalisimman ihmiset, vaikka kuunnellaankin paljon musaa.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko se vaihtanut koulua? Tosi ihanaa nähdä, että lapsi uskaltaa.
Vaihtoi jo kolmoselle mennessään. Kolmonen oli ihana, mutta neloselle tuli uusi opettaja, pesunkestävä narsisti, joka veti hetkessä alas vessanpytystä sen valtavan työmäärän, jonka kolmosella oli opettaja tehnyt saadakseen Stasin tuntemaan olonsa turvalliseksi.

Nyt on siis vitosella ollut taas uusi opettaja ja hän jatkaa kasille saakka. Hurjan työmäärän hänkin teki saadakseen luokan taas toimimaan. Ja hyvältä näyttää!

JONSERED Karhunkantaja
Ja nyt tuo hassukka tapailee huilulla kaikkia tuttuja kappaileita ihan korvakuulolta, omaksi ilokseen.

Ja on taas innostunut tekemään käsitöitä ja askarteluja sekä piiirtämään ja maalaamaan. Niistäkin oli ilo hukassa tokan ja neljännen luokan jälkeen. Vaan onneksi löytyi!

Yhteistyössä