Hakutulokset

1. W

rytmihäiriöistä..

Siis just näinpäin se piti sanoa.... *minä väsy* :laugh:
  2. W

rytmihäiriöistä..

Sulla jää kammioon verta koska sinussolmuke jättää antamatta sykähdyksen, sillon pienet sinussolmukkeet yrittää tyhjentää sen kammion verestä. Seuraavaksi tulee se muljahdus kun se iso sinussolmuke tyhjentää kammion kunnolla.
  3. W

rytmihäiriöistä..

Itselläni kans paukahtelee/muljahtelee rinnassa päivittäin, varsinkin krapulassa, valvoneena tai jos olen juonut kofeiini-pitoisia juomia.
  4. W

rytmihäiriöistä..

menes uudestaan lääkäriin. Harmittomia nuo yleensä on. tuleeko levossa vai liikkeessä?
  5. W

Kemistä tai Torniosta (siltä väliltä) biletysseuraa?

Kesä tullut ja olisi nyt aikaa käydä viihteelläki, seura vaan puuttuu kun en täältä Kemistä ketään tunne. =) Onko muita joilla löytyis mielenkiintoa vaihtaa vapaalle? Voisi vaikka järjestää jonkun isomman tapaamisen, iltapäivästä jo terassille tai saunailtaa viettämään ja yöllä...
  6. W

Kiinteytys?

Itse oon harrastanu tuota Callaneticsia, täältä siihen kipinän sain. Todella rankkoja vatsaliikkeitä, aloitin 60 toistosta ja nykyään menee 260 ihan kevyesti. Ja on litteä maha, lantio kaventunut, pylly pyöristyny sievästi ja käsivarren lihaksisto kehittynyt. Vyötärö tullut esille. Tuolta...
  7. W

voiko punkkia tappaa normaalilla hyönteissumutteella?

Vie ne roskat pois niin ei se ainakaan ihan heti suunnista takaisin sisälle. :D
  8. W

voiko punkkia tappaa normaalilla hyönteissumutteella?

No eiköhän jos joku sääskikin siihen kupsahtaa. :)
  9. W

Uskaltaako? :/

Ja tuo lämpökin kuulostaa ihan normaalilta. Kyllä minun mielestä kesällä voi viedä lapsen ulos nukkumaan vaikka kuumeessakin kunhan huolehtii että on viileähkö paikka missä nukkuu... Mutta ei liian kylmä.
  10. W

Uskaltaako? :/

No onko ulkona kylmä???
  11. W

2-viikkoinen hoitoon?

Jo, minä annoin esikon reilun kahden viikon ikäsenä mummolle hoitoon, mummo siis tuli meille, kun olin niin sen kännin perässä prkl, (parhaan kaverin häät) ja seuraavan kerran sitten 11kk ikäisenä. Kun olin taas niin sen kännin perässä (miehen pettämiset selvisi mulle). Kuopus oli hoidossa ekan...
  12. W

Ketä palstalaisia ootte nähny?

rva de maflenin oon tavannu useampaan kertaan. Meijän vanhemmat meinaan ovat naapureita. :D
  13. W

Täällä on kyllä TOOOOOSI hiljasta nykyään.

Talven harmaus on mennyttä aikaa, nyt on harmaille annettu rusketusta pintaan kesän kunniaksi. :D
  14. W

Onks nyt taas jotain flunssaa??

Juu, niin ajattelinki jälkeenpäin että sitä varmaan meinasit. Olen joskus kyselly terkkarilta onko lapsille olemassa mitään, antihistamiineja ainaski on ja vissin joku nenäsumute myös.
  15. W

Tarvinneeko tuo lääkkeitä jos yleistila hyvä.. Jos kuumeilee tai yöllä heräilee itkemään niin särkylääkettä ja paljon juotavaa. Lääkkeitä sitten jos epäilee jotain tulehdusta. Meidän tytöille ei ole kyllä edes tulehduksiin annettu lääkkeitä särkylääkettä kummempaa. Siis joskus olen epäillyt että...
  16. W

Siitepölyt?? Meillä on tyttäret nuhasia ja yskäsiä olleet ja pientä lämpöäki tais olla. Nyt jo terveempiä, kesti ehkä just viikon tuo lentsu... :)
  17. W

Vissin pakko keksiä jotain muuta hommaa kun ei täälläkään jaksa pyöriä. Siivonnu olen koko kämpän, jos lähtis pihalle bongaamaan erästä komeaa miestä, ne on isännöitsijän kans aitaa korjaillu siellä.... B)
  18. W

Minnehän lie kaikki hävinny... Kesä vieny mennessään? B)
  19. W

listatkaa mulle kivoja nettiosotteita lapsille kiitos!

http://www.kolumbus.fi/jutta.rauos/teletapit.html
  20. W

Oletteko käyttäneet väriseviä dildoja raskausaikana?

Joo. Siis ei. Siitä ei ole haittaa. Nuo hartianhieronta laitteet on vähän tehokkaampia kuin mitä joku vibraattori. Onko se sinun laite sellanen missä on sellanen punanen lämpövalo?

Yhteistyössä