onko kellään niitä päivittäin. Mulla joka päivä tuntuu että sydän jää värisemään ja sit taas muljahtaa ja lyö nopeemmin. Lääkärissä kävin vuosi sitten tammikuussa ja mitään ei löytynyt. Nyt olen melko varma että mulla on sydämessä jotain. Pelottaa..
Siis just näinpäin se piti sanoa.... *minä väsy*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:levossa tuntuvat rytmihäiriöt on vaarattomia, rasituksessa saadut huolestuttavia. huonohemoglobiini aiheuttaa myös niitä samoin kilpirauhas ja hormonihäiriöt
Hei! Mua kiinnostaa että missä asennossa sulle tulee niitä rytmäreitä? Kun mulle on alkanu tulla kans aina kun kumarrun eteenpäin ja kiinnostaa kovasti mistä se voi johtua??? Hieronta ja venyttely ei oo siihen auttanu. Kiitos jos viitsit kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja tyky-tyky:älähän huoli, rytmäreitä saattaa olla satoja päivittäin ilman että niitä huomaa. Itselläni ainakin helle, saunominen, huono asento provosoivat juuri kuvaaviasi muljahteluja. Menee ohi asentoa vaihtamalla tahi parilla puhallushenkäisyllä. Jos taas muljehtelee esim. tunnin verran koko ajan niin kannattaa soittaa tohtorille, samoin jos lähtee villiin laukkaan ja kestää kauan, sydän siis.