Kiinteytys?

Pääsisitkö käymään edes muutaman kerran jonkun salin jumppatunneilla, niin saisit sieltä liikevinkkejä joita voisit tehdä kotona?

Itse vedän kotona vatsalihaksia sun muita, sillon kun ukko työreissussa enkä pääse salille jumppaan :D

Perinteisiä vatsalihaksia, muista pitää selkä maassa ja käsivarret sivuilla kun nouset. Nouse ylös asti, ja sitten välillä asteittain hitaasti ylös. Lisää tehoa saa nostamalla jalat ylös, laskemalla niitä alas ja nousemalla yhtä aikaa molemmista suunnista.. äsh, en osaa selittää - jumpassa ohjaaja aina neuvoo hyvin!

Se on kuitenkin vähintään kuukausien projekti, että tulokset alkaa näkyä.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Minen kuntosalille pääse, mutta voisko kotona jotain pientä tehdä?
Sama homma..Kuntosalille 70km. :kieh:
Ja ei oo sellaseen varaakaan..
Missä asti te oikein asutte :eek:
Ai niin juu kun teilläpäin on..En kuitenkaan tässä mainitse mikä teilläpäin on.
No,30km mut kuitenkin..Siinä on se että en kehtaa kuntosalille mennä kun en oo koskaan siä ollu niin en tiä mistään mitään..täytyy tyytyä mettälenkkiin.

Noilla saleilla on usein jotain tutustumiskäynti mahdollisuuksia ja ainakin Ladylinelta saa opastustakin käynneille. Jumppiin voi mennä ihan rohkeasti mukaan, siellä pärjää ensi kertalaisetkin. Katsoo muista mallia tarviiko jotain mattoa tai steppilautaa ottaa, se on ihan simppeliä :)

Tuota, paljonkos te kerralla noita vatsoja teette?
:whistle:
No sillon kun mä teen niin 25 kerralla.
:eek:
Ai mitä?

Multa lähtis henki tuossa vaiheessa, että vähänkö huonossa kunnossa :ashamed:
En usko.Kyllähän siinä hiki lentää..Punnerruksia mä taas en pysty tekeen paljon mitään..25 tekee niin tuntuu seuraavana päivänä.Mutta kannattaa alottaa esim 10/pvä.

Ladylinella on puolen tunnin rvp jumppa ja olisko siinä kymmenisen minuuttia (parin biisin ajan) vatsalihasten aktiivista tekemistä.. sitä rvptä on helppo tehdä kotonakin.

Mä voin tänään siellä laskea, montako niitä tulee, kun kohta lähden tunnille :D Eilen istuin sohvalla ja huomasin, että masu on kiinteytynyt! (sohva on se uhkaavin paikka, kun kaikki lösssssähtää istuessa kasaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ladylinella on puolen tunnin rvp jumppa ja olisko siinä kymmenisen minuuttia (parin biisin ajan) vatsalihasten aktiivista tekemistä.. sitä rvptä on helppo tehdä kotonakin.

Mä voin tänään siellä laskea, montako niitä tulee, kun kohta lähden tunnille :D Eilen istuin sohvalla ja huomasin, että masu on kiinteytynyt! (sohva on se uhkaavin paikka, kun kaikki lösssssähtää istuessa kasaan)
Sä ootkin tommonen saakutan tikku. :kieh:

Tuo kuva hoikentaa ainakin 10 kiloa! Oikeesti. Tosin melkein 10 kiloa on raskauskilojen lisäksi pudonnutkin :xmas:

Tuo kuva hoikentaa ainakin 10 kiloa! Oikeesti. Tosin melkein 10 kiloa on raskauskilojen lisäksi pudonnutkin :xmas:
Seli seli.. :D

Itse oon harrastanu tuota Callaneticsia, täältä siihen kipinän sain. Todella rankkoja vatsaliikkeitä, aloitin 60 toistosta ja nykyään menee 260 ihan kevyesti. Ja on litteä maha, lantio kaventunut, pylly pyöristyny sievästi ja käsivarren lihaksisto kehittynyt. Vyötärö tullut esille. Tuolta laihdutus-osiosta löytyy jostain sivulta 3 kokonainen ketju callaneticsista.

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:
Minen kuntosalille pääse, mutta voisko kotona jotain pientä tehdä?
Sama homma..Kuntosalille 70km. :kieh:
Ja ei oo sellaseen varaakaan..
Missä asti te oikein asutte :eek:
Ai niin juu kun teilläpäin on..En kuitenkaan tässä mainitse mikä teilläpäin on.
No,30km mut kuitenkin..Siinä on se että en kehtaa kuntosalille mennä kun en oo koskaan siä ollu niin en tiä mistään mitään..täytyy tyytyä mettälenkkiin.
En mäkään oo koskaan salilla käyny, mut menisin heti, jos aikaa olis ja joku joka hoitais lapsia sen aikaa.. Yhden kerran takia en viitti vaivautua, pitäis olla pitempi rupeama. Eikä mua haittais ees läskit siinä vaiheessa, kun salille pääsisin rehkiin!

;)

Yhteistyössä