Täällä on kyllä TOOOOOSI hiljasta nykyään.

Vissin pakko keksiä jotain muuta hommaa kun ei täälläkään jaksa pyöriä. Siivonnu olen koko kämpän, jos lähtis pihalle bongaamaan erästä komeaa miestä, ne on isännöitsijän kans aitaa korjaillu siellä.... B)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Niinhän tuo tuntuu olevan, itsekkin tylsistyy kun samat aiheet pyörii koko ajan tossa etusivulla ja harvon tulee uusia viestejä..
Tähän on helppo samaistua
:/ , ja vaikka olet 5 tuntia poissa koneelta, löydän samat aiheet parin sivun päästä, sitä ei voinut kuvitellakaan vanhalla tutulla palstalla :'( .
On tää NIIN väärin, miksi meiltä kaikki tuttu ja turvallinen viedään? :'( :'(

:xmas:

Lämpö lie houkutellut avarammille "metsästysmaille" B)

Ja palstauudistuskin kai alkuun syö porukkaa pois. En ole oikein mitään mieltä tästä uudesta asusta, mutta se kirjautumispakko minua jotenkin ihmetyttää (vaikka se ei koskekaan tätä Mitäs nyttiä, jolla yleensä vaan käynkin). Se on sitä holhousta, jota en halua tajuta... Vaikka se ei siis minua koskekaan, olen aina tämä sama Tammikuu, joskus harvoin olin sitä himmeänä tosin... Mutta minusta ihmisillä pitää olla valinnanvapaus, vaikka ne "törkyviestit" onkin ikäviä....

Kai tähän tottuu... Vaikka olenkin oikeasti aika uudistuskielteinen.... :ashamed: :whistle:

Yhteistyössä