Hakutulokset

1. J

antakaa ideoita millaisen joulukortti valokuva voisin ottaa lapsista?

Me otettiin ekana jouluna meidän 4,5 kk vanhasta pojasta sellainen kuva, että ensin laitettiin A3-kokoisen kopiopaperilaatikon ympärille joulupaperia ja sitten poika sinne istumaan. Syliin paketoitiin vielä muutama pikkuinen paketti ja niitä hän siinä tutkaili, kun kuva otettiin. Mun mielestä...
  2. J

Perhe lähti reissuun. Mitähän tekis?

Ota mun perhe tilalle, jos tulee ikävä. Mä niin mielelläni olisin muutaman päivän ihan yksin. Makaisin sohvalla ja lukisin, saisi nukkua yöt ilman, että joku painelee puskutraktorin lailla ympäri sänkyä. Syödä kun huvittaa, notkua tietokoneella milloin vaan... Mä oon selvästikin ollut liian...
  3. J

Lomautus on pepusta -senhän jo kaikki tietää..

Ok. Meillä sovittiin ajaksi kaksi päivää. Siinä ei mennä reissuun mihinkään. Aattele, olisit just laskeutunut lentsikalle Thaimaaseen ja tulis puhelinsoitto. Ei muuta ku seuraavalla koneella takas... :kieh:
  4. J

Lomautus on pepusta -senhän jo kaikki tietää..

Onko teillä sitten sovittu takaisinkutsuajaksi jotain tessistä poikkeavaa? Aika monessa paikassa se on viikko, niin kyllä siinä jo reissuun pääsee.
  5. J

Mitä pientä joululahjaksi vauvan kummitädille?

Mä leivoin just taikataikinaa ja otettiin 3-veen kanssa piparimuotilla sydämiä ja tähtiä. Kun ovat kuivanneet, niin tuo juniori saa maalata+lakata ne ja sitten liimataan magneetti nurjalle puolelle. Ja annetaan lahjoiksi.
  6. J

mies osti itselleen pirates legosarjan.

Mä ostin kanssa miehelle sellaisen koottavan auto-jutskan. Sitä katteli kuvastosta siihen malliin, että toi olis kiva. Joulupukki siiten saa antaa sen. :laugh:
  7. J

Paljonko teidän perheessä tulee autolla ajoa vuodessa?

Olin just katsastamassa ja kilometrejä edelliseen katsastukseen tuli 17000 km. Miehellä tulee 15000 km.
  8. J

Kokemuksia vauvan vyöhyke terapiasta kaipaan!!!!

Meillä ei vyöhyketerapia auttanut. Käytiin varmaan 7 kertaa ja tulos oli täysi nolla. Kokeiltiin myös Relat, Disflatylit jne. Meillä avun toi mun täydellinen maidoton-dieetti. Mutta yllättävän monessa paikassa luullaan, että maidoton on sama asia kuin laktoositon. Suosittelen silti...
  9. J

APUA. VALVOMISEN JA YLIVÄSYMYKSEN JÄLKEINEN TILA!! KIIRE

Tuttu tunne. Meitin poika valvotti vauvana 3,5 kuukautta heräämällä joka yö tunnin välein. Ja törmäsin aivan samaan ongelmaan. Kun olisi saanut nukuttua, niin eipä tullut uni silmään. Uskomattomaan sitä ihminen pystyy, vaikka väsymys painaa niskan päälle.
  10. J

Kuinka paljon/usein olitte sairaslomalla raskaana ?

En päivääkään. Olin silloin niin hyvässä kunnossa, ettei edes flunssat iskeneet. Ja en oikeastaan kärsinyt aamupahoinvoinnista. MItäs nyt viimeisellä kolmanneksella iski iltapahoinvointi ja silloin olin yleensä kotona.
  11. J

NUK ensimukista

Mä oon ostanut Cittarista niitä.
  12. J

3-vuotiaalle synttärilahjavinkkejä

Valitettavasti nämä kaikki jo löytyvät heiltä.
  13. J

Joo, junioripeitto löytyy. Tämä on hyvä idea. Kiitos!
  14. J

Mitä ihmettä ostaa 3-vuotiaalle pojalle, jolla tuntuu olevan kaikkea? Leluja löytyy joka lähtöön ja vaatekaappi pursuaa jo nyt. Jotain peliä ajattelin. Löytyykö vinkkejä hyviksi todetuista? Kiitos!
  15. J

Minkä ikäisen lapsen olette päästäneet "Hesburger pallomereen"?

Meidän 2,5-vee on jo jonkin aikaa käynyt niissä. Riippuu siitä kuinka paljon muita lapsia siellä jo touhuaa.
  16. J

Mistä EDULLISIMMIN Baby Born nukke

Ookko käyny katsomassa ToysRus-liikkestä? Ainakin Turussa siellä oli joku versio -50 %.
  17. J

Mä oon kuopukselle velkaa 150?

Mikä takki sulla oli silloin päällä? Ootko katsonut niistä taskuista?
  18. J

Cars-tarrat, sivistäkää tyhmää

Kiitos sivistyksestä. :)
  19. J

Cars-tarrat, sivistäkää tyhmää

Tuolla kirpparipuolella puhutaan paljon Cars-tarroista. Kertokaa tyhmälle mitä Cars-tarroja voi kerätä ja mistä niitä saa. Kiitos. :ashamed:
  20. J

mistä lastenhuoneeseen matto

Joo, löytyi ja tosi kivannäköisiä. Se pingviini-matto sopisi meille hyvin, mutta kun näissä on se sama ongelma; eli tuo koko. Harmi kun ei löydy yhtä pykälää isompaa. Kiitos vinkistä kuitenkin.

Yhteistyössä