Hakutulokset

1. J

huomenna se alkaa...

suklaa täälläkin iso ongelma ja himon kohde. LUmi: se on south beach dieetti ja kirjottaja Arthur agatston, sydäntauti lääkäri. LUIN NETISTÄ JOSTAIN TÄSTÄ KIRJASTA JA SIT SE OLI KIRJAKERHOLLA 4,90 TARJOUKSESSA JA OSTIN. aINAKIN SAIN UUTTA MOTIVAATIOTA siitä Kyseinen kirja muuten suosittelee...
  2. J

Miten laihduttaa

no herätys itelles! olen 158 ja tavote paino 65! olen lihaksikas vartalotyyppi!
  3. J

Miten laihduttaa

66 kilonen ei voi olla hirvee läski ;)
  4. J

onko jollain tehokasta laihdutuskeinoa

syöt neljä viis kertaa päivässä pieniä annoksia ja liikut kolme kertaa viikossa.Ton lisäksi olen ite pitänny välillä vichy dieettiä. sellasella ei luonnollisesti voi kaiken aikaa olla.
  5. J

huomenna se alkaa...

Huomenta! mä olen nyt kolmatta päivää sillä shout beach dieetillä (eka vaihe ketää 2 vkoa) i saa leipää syödä, eikä hetelmiä täs ekas vaihees. Päivä kerrallaan... Mä tilasin kuntoplussa sen sykemittarin saamiseksi ja muutenkin, siinä on motivoivia juttuja ja motivaatio on laihiksessa tärkein...
  6. J

Ärsyttää!!

noo, älkääs nyt...kaikilla on joskus huonoja päiviä ja tuntuu, ettei ikinä laihu...tai ettei ikinä voi syödä suklaata tms. sillon kaipaa halia :hug: huomenna parempi. Mut toi pitää kyl paikkansa, et punnittee kerran viikossa niin huomaa tuloksen =)
  7. J

huomenna se alkaa...

mä nyt kirjauduin sitten viimein ja olen entinen laihistelija =) , vaikka siis viel laihdutankin *no heh*. Mä koitin olla sen kolme päivää ilman mitään makeita, heti laihiksen aluksi ja se kyllä hillitsi makeenhimoa. Tuntuu, et mitä enempi makeita syö, sen enemmän tekee mieli syödä lisää..... :x

Yhteistyössä