Ärsyttää!!

Laihdutuksen alkuvaiheessa pystyin pitämään kerran viikossa herkkupäivän, ja silti paino putosi sen reilun kilon/viikko. Nyt on sit alkanut kai se todellisuus... Aina kun herkuttelee niin kokonainen viikko menee siihen että "toipuu" siitä. Sunnuntaina käytiin ulkona syömässä, ja vaikka en syönyt edes kokonaista annosta, niin silti paino näytti seuraavana aamuna 2kg enemmän kuin edellisenä aamuna! Hirvitystä, sanon minä. Nyt sitten kituutellaan eteenpäin koko loppu elämä. Hyvästi herkut. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 14:32 kalamama kirjoitti:
Nyt sitten kituutellaan eteenpäin koko loppu elämä. Hyvästi herkut. :(
Ootko aatellut jotain muuta ruokavalion koostetta kuin pisteet tms. vähärasvaiset vaihtoehdot..? Mut tosihan se on, että jos mainaa laihduttaa niin jostain on luovuttava! Mutta jos loppuelämäksi tuntuu, että pitää luopua paljosta, niin sitten on tarkistamisen varaa omissa syömisvalinnoissa. Mun nöyrä mielipiteeni B)

laihistelija
OIsko se nyt vaan siinä vaiheessa , et junnaa vähän aikaa (tuntuu ikuisuudelta) , jos kohta taas aineenvaihdunta pääsee mukaan ja sit vois pikaksen pitää herkkupäiviä. Mun on kans pakko pitää ainakin kerran parissa viikossa, muuten sorrun totaalisesti!
Tsemppiä!

kili
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 14:32 kalamama kirjoitti:
Laihdutuksen alkuvaiheessa pystyin pitämään kerran viikossa herkkupäivän, ja silti paino putosi sen reilun kilon/viikko. Nyt on sit alkanut kai se todellisuus... Aina kun herkuttelee niin kokonainen viikko menee siihen että "toipuu" siitä. Sunnuntaina käytiin ulkona syömässä, ja vaikka en syönyt edes kokonaista annosta, niin silti paino näytti seuraavana aamuna 2kg enemmän kuin edellisenä aamuna! Hirvitystä, sanon minä. Nyt sitten kituutellaan eteenpäin koko loppu elämä. Hyvästi herkut. :(
No tuskin sä olit yhden aterian takia lihonut 2kg. Laihduttaessakin voi paino sahata päivittäin ylös ja alas. Hyvänä vinkkinä ehdottaisin punnitsemista vaan kerran viikossa tai jos ei siihen pysty :) välttäisit punnitsemista heti herkkupäivän jälkeen. Paino saattaa jo sitten sitäseuraavana päivänä olla taas laskusuunnassa.
Muuten olen samoilla linjoilla Selenicereuksen kanssa, että kannattaa ehkä miettiä tuota ruokavaliota että onko se sellainen jota sitten jaksat "kituuttaa" läpi elämän. Lasketko pisteitä kenties? Itse en omalla elämäntavallani edes koe laihduttavani mutta paino putoaa hiljakseen ja kiirettähän ei ole kun on loppuelämä aikaa. ;)

noo, älkääs nyt...kaikilla on joskus huonoja päiviä ja tuntuu, ettei ikinä laihu...tai ettei ikinä voi syödä suklaata tms. sillon kaipaa halia :hug:
huomenna parempi. Mut toi pitää kyl paikkansa, et punnittee kerran viikossa niin huomaa tuloksen =)

Yhteistyössä