Hakutulokset

1. A

homoja pitää suvaita, mutta esim. kristittyjä saa sorsia? Suvaitsevaisuutta??

Eli tyr kirjoitti näin ensimmäisellä sivulla: "Meidän odotetaan olevan niin suvaitsevia kaikkia kohtaa ja ymmärtävän ihan kaikkia ja kaikki maailmassa saa olla millaisia on. Taloutemme perustuu pitkälle vientiin. Ja viennin kulmakivia on että suhteet eri maihin on kunnossa. Sitten...
  2. A

Mieheni perheen jatkuva taistelu

Joskus on oikeasti helpompaa katkaista välit kokonaan. Kuulostaa siltä että anoppisisi hakee kollektiivista kärsimystä tilanteeseen, hän on itse mustasukkainen että miehesi elämä on järjestyksessä. Anoppisi hakee miehestäsi äitiä sekä itselleen että muille lapsilleen, koska ei itse sitä...
  3. A

Mamut romahduttavat asuntojen arvot.

:laugh::laugh::laugh: Niin naulan kantaan.
  4. A

Pojalle lahjaksi nukkekoti??

Miksi siitä pitäisi erityisesti jotain ajatella? Nukkekoti on lelu siinä missä Dublot tai pikkuautotkin.
  5. A

Millaisia kokemuksia Puuhamaasta? :)

Käytiin siellä viime kesänä 2 vuotiaan kanssa. En suosittele. Useita rikkinäisiä kiipeily- ym. paikkoja joissa lapset kuitenkin leikkivät, esimerkiksi yhdessä kiipeilyyn tarkoitetussa rakennelmassa oli astinlautoja lähes katki ja alla 1,5 metrin pudotus. Alue oli epäsiisti, roskia ja...
  6. A

ulkomaille,etelän lämpöön...minne sitä uskaltaisi matkustaa..siispä turvallinen maa??

Noilla kriteereillä minä jättäisin väliin kaikki matkatoimistojen pakettimatkakohteet. Ne kun suuntaavat turistihelvetteihin joissa aitoa on ainoastaan koiran paska tiensivussa. Vilisevät varkaita ja huijareita ja sinulta peritään kaikesta ylihinta. Lisäksi vaarana ovat suomalaiset, ruotsalaiset...
  7. A

Täällä palstalla olen vasta törmmännyt että ihan ihmeellisestä asioista tehdään ongelmia.. (liittyy lapsiin)

Kiitos että pelastit päiväni! Kirjoituksesi on niin paikkansapitävä. Uskoisin että tässäkin on kyse kilpailusta. Kenen lapsi on jo syntyessään älykkäin, omatoimisin, mitä tahansa. Tai sitten nykypäivän vanhemmilla ei ole todellisia ongelmia tai sitten todelliset ongelmat juuri halutaan...
  8. A

Mitä mieltä, 19v tyttö asuu äitinsä kanssa ja..

Äiti on riippuvainen tyttärestään ja manipuloi tytärtään uskomaan että tytär on riippuvainen hänestä. Nyt olisi tärkeintä rohkaista tytön itsetuntoa ja luoda uskoa että hän pärjää yksinkin.
  9. A

Ex-tyttöystävä raskaana

Menet ihmeessä lääkäriin mukaan. On totta että nainen saa päättää yksipuolisesti abortista, mutta mikäli hän lapsen haluaa pitää, ei sinun tarvitse hänen kanssaa suhdetta jatkaa vaikka loisitkin suhteen lapseen. Mielestäni, jos hän todellakin on raskaana ja jos hän lapsen haluaa pitää, voit...
  10. A

Isättömät lapset kärsivät isänpäivänä aikuisten itsekkyydestä

Niinpä. Toivotan sinulle onnellista odotusta ja paljon mahtavia hetkiä syntyvän lapsesi kanssa. Tärkeintä ei todellakaan ole ydinperhe vaan rakastavia ja turvallisia aikuisia lapsen ympärillä.
  11. A

Voi mitä itsekkyyttä! Sinähän et tietenkään mitenkään voi tarjota lapselle tasapainoista ja rakastavaa lapsuutta kun et kyennyt lapsen isää lapseen sitouttamaan. Mutta älä murehdi suotta, eiköhän sinut täällä kivitettäisi jos abortin olisit tehnyt. Sittenpä vasta nämä äärikonservatistit...
  12. A

Minä kun luulin että paras perhe on se jossa on hyvä ja turvallista olla, jossa on rakastavia ihmisiä ympärillä riippumatta biologisista suhteista. Erään tuttavani sanoin toteaisin että isä ei ole se joka on äidin siittänyt vaan se joka seuraa joulujuhlanäytelmiä tippa linssissä päiväkodissa ja...
  13. A

Nyt kaivataan objektiivisia mielipiteitä (olen sairaalloisen mustasukkainen)

Onko sinulla todellista aihetta mustasukkaisuuteen? Yöpoissaoloja, selittämättömiä menoja mitä niitä nyt voisi olla vai onko kyseessä vain kateus näitä naisia kohtaan? Älä aja mustasukkaisuudellasi miestäsi toisen naisen syliin.
  14. A

Miksi mä en pärjää?

Toi on niin tuttu tunne välillä. Eniten vituttaa välillä ettei pääkopassa oikein tunnu mikään pysyvän, siksi jatko-opinnotkin menivät jäihin. Töissä elän post-it-lappuelämään että muistan mitä palavereissa on puhuttu. Oma elämä-niin mikä? Oma aika-siis onko sellaistakin? Välillä hajoaa pää ihan...
  15. A

Hermot menee vanhempien kanssa

Jaksamista! Jos yhtään lohduttaa niin... anoppila on noin 15 kilometrin päässä, mutta minä en ole koskaan siellä käynyt, eikä myöskään heidän ainoa lapsenlapsensa. Anoppi on ilmoittanut ettei tule koskaan käymään lapsen syntymäpäivillä koska ajankohta ei sovi hänelle, hän kun on päättänyt olla...
  16. A

Mikä teidän mielestä tässä yhteiskunnassa on perseellään?

Peesaan aika monta kohtaa.
  17. A

Veropohjan täytyy olla laaja. Tarvitaan useanlaisia verolähteitä jotta veropohja saadaan pidettyä ja verovaroin kustannetut palvelut katettua. Verotutkija voikin ottaa kantaa siihen miten nykyisistä perintöveroista kerätyt varat saadaan katettua? Samoin pyytäisin sinulta kannaottoa miksi itse...
  18. A

Tai no jatkampa vielä sittenkin. Liiallisuuksiin menevä ymmärtäminen. Etsimme "järkeviä" syitä lähest kaikkeen. Esim. alkoholismista on tehty sairaus vaikka kukaan ei ole pakottanut juomaan. Väkivallalle haetaan syitä tekijän omista kokemuksista jolloin itse väkivalta jää toissijaiseksi ja...
  19. A

Sosiaali & opetustoimi. Ennaltaehkäisevästä työstä on karsittu määrärahoja esim. perheneuvolat, avoimet päiväkodit, kerhotoiminta, mieleterveyshuollon vertaistukiryhmät, tukiopetus, perusterveydenhuolto. Opetuspuolella suuret ryhmäkoot peruskoulussa, akateeminen vapaus (=ei tarvitse valmistua...
  20. A

Brio Primo turvakaukalo + telakka kokemuksia

Pituutta oli 6 kk neuvolassa 74 cm. Tyttö oli pitkäselkäinen joten käytössä oli 80-86 cm paidat ja 68 cm housut. Eli varmasti meillä tuo pitkä selkä aiheutti sen että Primosta kasvoi pää yli niin nopeasti

Yhteistyössä