Millaisia kokemuksia Puuhamaasta? :)

• Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
neljän äiti
Mun mielestä se on paras kohde näistä tän tyyppisistä. Pesee särkänniemet ja muumimaailmat sun muut mennen tullen. Makuasioita toki mut ainakin meidän lastenkin miekestä näin on. Tosin yks päivä ei oikein riitä sen kunnolliseen keirtämiseen... mut jos on kolea päivä niin sen vesipuiston vois jättää kokonaan väliin. Siel on kivat grilaluspaikat ja eväiden syöntiin pöytiä yms, eli ei käy kukkarollekaan nin kuin muut vastaavat. Suosittelen!

ihan kiv paikka.
ruoka kallista ja ei hyvää - suosittelen omia ruokia mukaan.
ja vessat/lastenhoitohuone on saastaisia vuodesta toiseen ollut mitä on käyty :( se on must tosi kurja juttu.palautetta olen laittanut aina, mutta ei tunnu muuttuvan.

Käytiin siellä viime kesänä 2 vuotiaan kanssa. En suosittele.
Useita rikkinäisiä kiipeily- ym. paikkoja joissa lapset kuitenkin leikkivät, esimerkiksi yhdessä kiipeilyyn tarkoitetussa rakennelmassa oli astinlautoja lähes katki ja alla 1,5 metrin pudotus. Alue oli epäsiisti, roskia ja tupakantumppeja oli aikalailla. WC:t ja hoitohuoneet olivat siivoamatta kuten myös "ravintola". Emme ottaneet eväitä mukaan, vaan söimme "ravintolassa" jossa ruoka oli pelkkää einestä, mutta hinta korkea.

Huomautimme rikkinäisistä leikkipisteistä sekä jätimme palautetta sottaisuudesta vaan enpä usko että meno on muuttunut.

"vieras"
Hyvä paikka tuo Puuhamaa. Siellä tosin ei ole majoituspaikkaa vierellä kuten monissa muissa paikoissa, mutta paikkana Puuhamaa on kiva. Itse lapsena tykkäsin etenkin uimisesta siellä ja vesiliukumäistä. Taisin olla joku 7v. kakara ja tykkäsin myös pomppia siinä isossa puolikkaassa pallossa. Lisäksi trampoliineilla hypin ja keinuin ynms. Lämpimänä päivänä erinomainen paikka lapsiperheille. Luulisi, että 2-vuotiaallekkin jotain aktiviteettiä sieltä löytyisi. Muistan ikuisesti ne puuhamaan kärryt, joita sai visiinkin vuokrata ja kasata niihin kamansa. :D

"vieras"
Mahtava paikka, otat vaan omat eväät/grillattavat mukaan. Helposti menee koko päivä ja lapset viihtyvät.. Ainoana miinuksena oli yksi vuosi yhdessä leikkipisteessä (vedessä) matoja. Todella iljettäviä, silminnähtäviä matoja. Siitä lähdettiin liukkaasti.

"..."
[QUOTE="vieras";23901335]Onko siel mitään tekemistä jos ei vesijuttuihin halua mennä?[/QUOTE]

Miksi vesijuttuihin ei haluaisi mennä? Kyllähän siellä on jotain tekemistä ilman vesihommiakin, mutta kuumana päivänä olisi varmasti kiva pulahtaa veteenkin.

Mekin jätettiin viimekesänä vesipuisto väliin, eikä menoa haitannut edes lasten mielestä (kerroin etukäteen että äitillä on 2 kättä, joten ne ei neljälle uimataidottomalle riitä).
Löytyy formuloita, liikennepuisto, tarzan-rata (saa kiipeillä, tasapainoilla), trampoliinejä, liukumäkiä, ajettavia veneitä, pomppulinnoja ja pomppu-puoli-palloja, sähköautoja, poljettavia helikoptereita, säkkiliukumäki, kumivenemäki, minigolf-rata ja keinuja. Ei tullut aika pitkäksi kellään.

Yhteistyössä