Hakutulokset

1. P

Teenjuojat!

pakko kai se olisi pärjätä jos keitin rikki.. En tiedä sanoa kun vielä toimiva keitin.. mut miksipä ei pärjäisi kun kattilalla vettä keittäsi.. Mut varmaan ensisijassa ostaisin uuden keittimen...
  2. P

Terkut ultrasta

Mä en koskaan osaa katsoa tällaisia kuvia, mut onnea! :flower:
  3. P

Pärjäisittekös rahallisesti jos perheen palkkatulot olisi kuukaudessa

Ei varmaan pärjättäisi... just ja just yhden lapsen kanssa varmaan noilla tuloilla... haloo.. onko tää taas joku vitsi??
  4. P

Työt haittaa palstailua :)

On tämä hommaa, kun töissä niin kiire ettei jouda palstailemaan! :D
  5. P

siivoatteko joka päivä?

Mä jokapäivä töitä teen.. :whistle: Pakkohan se on kerran päivässä astiat pestä ja pyykkikonetta huudattaa.. tai mitä nyt tulee eteen..
  6. P

Kuinka usein peset vessan?

Joka viikko pesen kunnolla, mutta usein poika on luirautellut lattialle ja saa olla melkein päivittäin lattiaa kuuraamassa...
  7. P

Onkohan mulla täitä???

Täit voi olla vaaleita tai tummiakin!! Mulla on kutissut pää viime torstaista kun pojalta löytyi täitä, ja vaikka minulla ei ollut mitään, eikä muillakaan perheestä löytynyt.. arvaa mikä raaputus kun töissä sanoin tästä, jokainen raapii päätään! :D
  8. P

Onko 1700e nettopalkka hyvä?

Ainakin mun palkkaan verrattuna on ihan hyvä!
  9. P

Vesijuoksuvyö

Ei kun vyö on oikean mittainen ja kokoinen eli menee kokonaan ympäri, ja on kainaloiden alla oikeassa kohdassa niin painopiste on niin ettei pääse pyörähtämään, ja en minä häntä kovinkaan kauas silmistäni päästä, korkeintaan metrin päähän. Katsoimme niita lasten vöitä, ja tulimme siihen...
  10. P

Vesijuoksuvyö

Mennään tänään taas uimaan, meillä on 4 vuotiaalla pojalla oma vyö, aikuisten malli joka kannattelee pojan kokonaan. Onko muilla kokemusta? Meillä poika on ihan ikionnellinen tästä! Ja onhan se helpompaa minullekkin. Viimeviikonloppu oltiin Katinkullassa kylpylässä niin siellä meni meidän isojen...
  11. P

G: Mitä tänään syötäisiin?

Palviliha keittoa :p
  12. P

onko joulun lelukirjat jo tulleet postissa?

Vaikka kuinka monta! Osa jo niin huonossa kunnossa että voisi vaikka uuniin nakata..
  13. P

hetikö näkyy että söin suklaata

Mulla se näkyy takapuolessa, perse leviää heti kun näkeekin suklaata!
  14. P

Koska laitatte jouluverhot ikkunoihin?

En ikinä, en omista jouluverhoja..
  15. P

Muki omalla kuvalla!?

paikallisessa valokuvausliikkeessä.. En muista miten kallis..
  16. P

mitä mieltä asiasta että tekee lapsia ettei tarvi mennä töihin?

Kauan saa lapsia tehdä, jos sillä työt välttää... mikäs se on eläkeikä jotain 60 vuotta...?
  17. P

Voiko olla totta!

Sama täällä, isosiskon kanssa oikein sivunumerot laitettu, paitsi viimeisenä oli lisänä että toivoo myös ruisleipää...???
  18. P

Tää menis nyt nukkumaan

voih, :headwall: :headwall: missäs välissä tää aika taas meni?? Pakko mennä että jaksaa aamulla töihin... :wave: :wave:

Yhteistyössä