Pärjäättekö ilman vedenkeitintä? Orpo olo, kun uskollinen vedenkeitin hajosi...
Huomenna suuntaan vedenkeitin-ostoksille, ilman kahvinkeitintä kyllä pärjään, mutta vedenkeitin on mulle vähintään yhtä tärkeä kapistus kuin kahvinjuojille kahvinkeitinAlkuperäinen kirjoittaja Oceano:Pärjää, kun on pakko Onneks on kattilat ja mikro. Toivotaan, että saat pian uuden keittimen.
Meillä on kyllä keitin nopeampi kuin hella (tai itse asiassa tää on testattu kolmella eri hellalla).Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:meillä on sellainen, mutta en tykkää käyttää... ja kerran testasin, niin sama määrä vettä kiehuu hellalla nopeammin kuin kannussa...
Mä olisin jo vetämässä takkia niskaani ja suunnistamassa kohti lähintä vedenkeitinkauppaa...Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:joskus aikoja sitten hauduttelin teetä, mutta silloinkin keitin veden ensin vedenkeittimellä pussiteetä juon, ja vedenkeitin-vieroitusoireita, kun on tottunut, että keitin löytyy tutulta paikalta
Irtoteetä teekannussa johon kaadetaan se veden keittimellä keitetty vesi, ainakin silloin kun juojia on enemmän kuin yksi.Alkuperäinen kirjoittaja teet:Hämmästyttävää että kaikki käyttää vedenkeitintä! Juotteko te pussiteetä? Ite en tykkää pussiteestä ollenkaan ja siksi keittelen irtoteestä kahvinkeittimellä ja hyvää tulee!
ensin kiehautetaan vettä, joka kaadetaan sinne kannuun kannun lämmitykseksi. kannun lämmetessä keitetään vasta varsinainen teevesi. ja irtoteestä haudutetaan tietenkin...Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Irtoteetä teekannussa johon kaadetaan se veden keittimellä keitetty vesi, ainakin silloin kun juojia on enemmän kuin yksi.Alkuperäinen kirjoittaja teet:Hämmästyttävää että kaikki käyttää vedenkeitintä! Juotteko te pussiteetä? Ite en tykkää pussiteestä ollenkaan ja siksi keittelen irtoteestä kahvinkeittimellä ja hyvää tulee!