Onkohan mulla täitä???

Aamulla, kun laitoin hiuksia ja tein tuota jakausta, näin yhden pienen tummanharmaan/musta 'pilkun' päässäni. Otin ja litistin sen, ihankuin olis ollut joku elävä öttiäinen, pienet 'sarvetkin'. Koitin sitten ite täikammalla kammata noita korvantauksia, mutta en mä sieltä mitään löytänyt, ts. kampaan ei ainakaan jäänyt mitään.

Ei mun pää ole kutissu tms. paitsi tänään, kun löysin sen... Onko täit semmosia melkein mustia? Täytyy varmaan tarkastaa lasten päät illalla ja laittaa mies tutkimaan mun pää... :ashamed:

Tämmösen kuvan löysin päätäistä... Arvaappa vain rupesko päätä kutittamaan?!
Jos halaut varmistuksen jo nyt niin ota tiheä kampa ja laita pää alaspäin vaikka sanomalehden päälle ja kampaa. Täit tipahtelee kyllä sanomalehdelle, ei kaikki mutta saatpahan varmistuksen

Täit voi olla vaaleita tai tummiakin!! Mulla on kutissut pää viime torstaista kun pojalta löytyi täitä, ja vaikka minulla ei ollut mitään, eikä muillakaan perheestä löytynyt.. arvaa mikä raaputus kun töissä sanoin tästä, jokainen raapii päätään! :D

Kyllä ne mun mielestä aika mustilta näytti, kun niitä lasten päästä kampailin pois.
Ota täikampa ja kampaa hiukset valkosen paperin päällä. Siitä paperilta on sit helppo tutkia niitä löydöksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:
Kyllä ne mun mielestä aika mustilta näytti, kun niitä lasten päästä kampailin pois.
Ota täikampa ja kampaa hiukset valkosen paperin päällä. Siitä paperilta on sit helppo tutkia niitä löydöksiä!
Joo, kai mun pitää tehdä niin. Mutta, jos niitä multa löytyy, en ole muualta voinu saada kuin lapsilta, että niilläkin niitä sitten olis... Tarkastetaan, kun pääsen töistä...

Yhteistyössä