Hakutulokset

1. M

sairaalasta varastettu?

Eipä tullut mieleenkään ottaa mitään. Ja niissä sairaaloissa joissa lapseni olen synnyttänyt, vaatteet eivät ole niin hienoja että kotona viitsisin pitää. Olen kuitenkin kuullut äideistä jotka vievät synnytysosastolta kamaa ja kauppaavat esim. froteisia "retro"vauvanvaatteita netissä! Sairasta...
  2. M

Yksin lapsen tekevät!

Taidan minäkin mennä klinikalle ellen nyt uuden vuoden pippaloista saa jotain miestä vampattua. Ujolle sellainen on niin hemmetin vaikeaa.
  3. M

Yksin lapsen tekevät!

Hienoa huomata etten ole tämän saman pulman kanssa yksin. Otin selvää adoptiosta, koska minulle ei sillä periaatteessa ole merkitystä onko lapsessa nyt biologisesti minua vai ei. Tiesin jo ennakkoon, että kallista on varsinkin jos ulkomailta adoptoi. Mutta se on myös hankalampaa jos on yksin...
  4. M

Isänpäiväkakku

Minkälaisen kakun teette isänpäiväksi? Antakaa hyviä ohjeita! Meillä tykätään suklaasta.... :p
  5. M

onko puolison kanssa helppo puhua?

Välillä on minusta helppo puhua ja välillä vaikeampaa. Meillä ainakin stressi, kiire ja elämäntilanne vaikuttaa ajoittain siihen miten paljon ehdimme keskustella ja panostaa toisiimme perheen ohella. Ei minunkaan kanssani ole helppoa aina puhua. Monesti on mies yrittänyt, mutta ihmissuhdetyötä...
  6. M

taidan jo siirtyä tälle puolelle

Ette tietenkään kaikki :) Mutta on minusta aika kaukaa haettua ku porukka testailee joka kuukausi viikkoa ennen menkkojen alkua että josko olis raskaana... tai sit " kaikki raskausoireet mut testi näyttää negaa!!!" tyylisiä otsikoita koko palsta täynä... No joillekki ne sopii joilleki ei...
  7. M

taidan jo siirtyä tälle puolelle

Sama juttu täällä... ajattelin kanssa siirtyä tuolta vauvakuume-puolelta tänne.. Kun alkaa nuo kuumeilijoiden lässytykset jo nyppiä.. Meilläkin ensimmäistä yritetään, ja yritystä takana vuosi. Mitään ei ole kuulunut ja nyt pikkuhiljaa alkaa hiukan jo huolestuttaan.. Olen 25-vuotias eli aikaahan...

Yhteistyössä