Hakutulokset

1. M

kaipaan lapsia niin..

miksi lapsia tarvii kiusata? enemmän lapset siitä kärsii kun isovanhemmat tai isä ja äiti.
  2. M

korvatulehduksen oireista

meillä tytöllä on ollut paljon korvatulehduksia. ilman kuumetta tai flunssaa. vie lääkäriin vaan, eihän se mitään maksa. jos korva puhkeaa ja menee tavallaan nee nesteet sisäänpäin niin se VOI olla vaarallista. sen takia ei nykyään korvia puhkota. se voi olla vaan joku pieni tulehdus. yöllä on...
  3. M

Tässäpä katseltavaa ja musiikkia vauvallesi!

Mistäs löytyisi tällaista viihdykettä lisää? Poika (3kk) saatiin täysin hiljentymään.
  4. M

Kaksi vai yksi kotia?

miehelläni on 8-vuotias poika joka käy meillä joka toinen viikko. äitinsä ei jaksanut enää. äidillä on myös toinen poika. poika on aika erikoinen tapaus. meillä nukkuminen on todella hankalaa, äidillä ei. tulen pojan kanssa toimeen. pojalla on myös kaikennäköisiä vaikeuksia esim. motoriikassa...
  5. M

Yksinhuoltajana parisuhteessa!

meillä mies on paljon pois. harrastaa salibandyä. tuntuu välillä kans yksinhuoltajalta. kun on kotona, niin on paljon lasten kanssa. tyttö 2v9kk ja poika 6kk. vaihtaa vaipat, syöttöö, pesut ym. mä saan vaan maata sohavalla. ottaa tyttö mukaan jos käy jossakin. ja mä saan myös käydä vapaasti...
  6. M

Erikoisia nimiä?

meillä tytöllä on erikoinen nimi. ennen 60-lukua on kastettu 3 ja 2000-luvulla 3. ja yksi niistä on meidän. nimi ei ole mikään vaikea sanoa ym... :heart:
  7. M

Muita 3-vee joilla vielä tutti?

meillä tyttö täyttää tammikuussa 3v. ollaan puhuttu että annetaan joulupukille tutit. ja itsekin sanoo että tonttuvauvat tarvii tuttia. mukana tutti ei ole matkassa esim. kaupassa. kotona vaan syö.
  8. M

2v mittoja?

taitaa olla meidän likka pieni. on nyt 2 v ja 9kk. painaa 11,5kg ja 85cm.
  9. M

limaa emättimestä..

mulla tullu tässä viikonajan sellasta vähän kellertävävn vihertävää limaa, oon ajatellu kokoajan sen olevan valkovuotoa, mutta voiko se olla sen väristä? tytön neuvola vasta kk päästä, vauva nyt 3 1/2 kk. terv mary \|O
  10. M

miten asutte?

minä, mies, tyttö 2 vee 8 kk ja poika 5 kk omakotitalossa.
  11. M

Ostatteko äitipuolet miehen lapsille vaatteita?

\ Ei ole jätetty, eikä katkera äiti. Itseasiassa hyvin tyytyväinen nykyiseen elämäänsä! Onneksi on vara itsellä kustantaa lapsen kallis harrastus, ei tarvitse kerjätä rahaa lapsen isältä. Mutta jos ei olisi, mielestäni isällä olisi siihen velvollisuus osallistua. Ja onhan isälläkin...
  12. M

\ Jos lapsella on ollut kallis harrastus jo isän kotona asuessa, miksi ei saisi sitä jatkaa?! Eihän se ole lapsen vika jos vanhemmilla ei synkkaa keskenään!
  13. M

\ Kellä riittää kellä ei! Jos lähdetään siitä elintasosta, johon lapset on tottuneet silloin, kun isä asui saman katon alla, vastaus on EI RIITÄ! Ja miksi lasten tulisi kärsiä vanhempien erosta? Siksi kun ahneet uudet tyttöystävät tarvitsevat sen rahan minkä isi käytti aiemmin lapsiinsa. Joopa...
  14. M

Taapero valvottaa, onko muita?

Unohdin tosiaan kertoa että ulkoillaan kyllä päivittäin :) Poika on aina nukkunut aamulla pitkään (on ollut kausia jolloin herännyt jo klo 7-8 aikoihin). Mutta ei se ole ennen vaikuttanut yöuniin. Olen miettinyt että nukkuuko poika liian pitkiä päikkäreitä..mutta sitten taas saa lukea että...
  15. M

Taapero valvottaa, onko muita?

Täällä kirjoittelee nyt erittäin väsynyt ja hämmentynyt äiti. Kyllä se niin on että vauva-aika oli sitä helppoa ja ihanaa, toisin kuin kaikki minua pelottelivat. Mutta nyt kun poika on 1v3kk on yöt menneet katkonaisiksi. Parhaimmillaan poika on yöllä hereillä KOLME tuntia!!?? Viimeyönä heräsi...
  16. M

kuinka usein sairaana 1 v

Meillä ei ole kunnon tervettä päivää 2kk nähty, kun hieman yli vuoden vanhana aloitti päiväkodin. 4 vatsatautia, jatkuvaa rakää, nyt rohisee pahasti ja kuumeilee. :headwall:
  17. M

allergiaa?

No limahan tietenkin siellä rohisee, mikäs muukaan. Miten kodin saneeraus, eihän teillä kukaan tupakoi/lemmikkieläimiä? Onkos iho-oireita tai reagoiko lapsi jollekin ruoka-aineelle? Ei allergiatestauksista todellakaan mitään haittaa olisi.
  18. M

G: Paljonko teillä on kuukausimenot

Asuntomenot 1000 e, bensat n. 400 e, ruoka (lapsella erityisruokavalio) n. 1000 e johon sisältyy viinit ja ajoittaiset kestityset. Ruokaan menisi vähemmän, jos joskus ilman pientä lastani kauppaan pääsisi, ja voisi suunnitella ja ehtisi jopa joskus laittamaan jotain edullista. Lapseni...
  19. M

lääkkeiden hinnat?

Hei kaiki kanssasisaret/veljet lääkäri soitti tuossa yksi päivä että resepti olisi valmiina haettavaksi... edessä hormonihoidot ja piikitys inseminaatiota varten... kyselisisinkin nyt hiukan paljonko nuo lääkkeet on suurin piirtein maksanut, että osataan varautua.. lääkäri nimittäin vähän...
  20. M

sairaalalasku

Kyllä Suomessa synnyttäminen on halpaa. Itsekin olen onneksi siellä lapseni synnyttänyt. Täällä nykyisessä asuinmaassa synnytys maksaa n.4500 euroa ja sektio vielä enemmän. Että kyllä se 26e/vrk on ihan kohtuullinen hinta. =)

Yhteistyössä