Hakutulokset

1. A

joulu

:wave: Täälläpä toinen Jouluihminen =) . Joulu on vuoden ihaninta aikaa! Osa lahjoista on jo hankittuna ja koko ajan mielessä jyllää ajatuksia ostoksista. Nyt täytyy tosin lahjojen olla halpoja, koska elellään kotihoidontuen ja miehen palkan turvin. No ei se raha Joulua tee, vaan...
  2. A

Opiskelusta

lukion oppimäärää olen pakertanut. Nyt vaan taukoa, kun tahtoo aika hurahtaa tuon pikku-hippulin kanssa :) Aika aikaansa kutakin, lapsi on minulle nyt kuitenkin kaikkein tärkein kun sellaisen aarteen olen kerran vielä saanut :heart:
  3. A

HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE...!

Mukavaa syksyä vaan sinullekin :wave:
  4. A

Mitä me ollaan?

Naisia isolla N:llä :)
  5. A

Kynttilät

Vielä en oo ehtiny poltella, mutta täytynee kaivella liekit esiin. On ne niin ihania tunnelmanluojia.
  6. A

Moi

kestetään, kestetään =)
  7. A

Uusi esittäytyy

tervetuloa vaan joukkoon mukaan :wave:
  8. A

mitenkäs teillä on päivä lähtenyt käyntiin?

Meillä nuppu heräili aamulla 6.30 aurinkoisena poikana. Söi aamupuuron reippaasti ja sitten kun isoveikka lähti kouluun ja iskä töihin, me lähdimme ulkoilemaan. Kerättiin pihlajan oksia terassin maljakkoon ja samalla hirvikärpäsiä äidin päähän :laugh: . Syötiin ja nyt nukutaan...saa äiti istua...
  9. A

miksi täällä jauhetaan aina ...

Jaa, jaa...semmosta se on. Minkä ikäinen itse olet? Täällä +40 näkyy olevan aika suppeat keskustelut olen huomannut. Onko sinulla minkä ikäisiä lapsia? Meillä -91 ja -05 syntyneet ihanat pojat ja itse olen 42, eikä iästä ongelmaa :laugh: <br><br>
  10. A

suru puserossa, keskenmeno tuli

:hug:
  11. A

Täällä uusi äiti&nainen ilmoittautuu!

:wave: profiilistapa tietoa löytyy :)
  12. A

Vierailulla ...

Kiitos vain ja voimia myös itsellesi! Kyllä se tosiaan voimia vaatii, mutta ei kai se kasvattamisen taitoon tuo ikä vaikuta ainakaan negatiivisesti. Luulisi päinvastoin kokemuksen tuovan erilaista varmuutta . Tietää asioista jo etukäteen jotakin, ei tule yllätyksiä niin paljon. Tokihan lapset...
  13. A

Tyttö tuli

Onnea vaan kovasti! :hug:
  14. A

Uutena tällä palstalla...

Onnea odotukseenne! :hug: :wave:
  15. A

Ainokaisen lapsen kanssa kysymyksiä...

Meillä leikki-iässä sama ongelma. Se ratkesi itsestään, kun hoitopaikkaan tuli pieni hoidokki uutena. Poika tuli illalla onnellisena kotiin ja sanoi, että nyt minulla on hoitopikkuveli! Veljeys on jatkunut nyt 10 vuotta ja "pikkusiskokin" on saatu. Nyt tosin 15 vuoden jälkeen tuli sitten se...
  16. A

viikolla 8 raskaana...ja ikää 41v!!!!

Hei! Hurjasti onnea teille ja jaksamista odotukseen! Itse olen 42 v., puolivuotiaan pojanvesselin äiti. Meillä raskaus tuli myös yllätyksenä ja odotettuna. Vanhempi poika nyt 15v, eikä toista kuulunut ennnen tätä meidän Joululahjaa. Raskausaikana oli pieniä ongelmia...alussa vuotoa...
  17. A

Vanheneminen ahdistaa

Olen 42 ja ei kyllä ahdista. En koe olevani vielä vanha pitkään aikaan. Sitten voidaan keskustella uudestaan kun mittari lähenee 80v. :) Unohtelu on aivan normaalia kaiken ikäisillä kun on muuta ajateltavaa, ei aivojen kapasiteetti riitä rekisteröimään kaikkea. Tosin dementia, tai...
  18. A

suolen häiriö

Meillä suolentoiminta saatiin käyntiin vyöhyketerapian avulla. Pulauttelu oli meilläkin runsasta, mutta kasvu toki aivan normaalia.
  19. A

Toista lasta ei taida tulla?

Hei älähän menetä toivoasi! Meillä erittäin hyvä esimerkki täällä toivottomasta tapauksesta... Poika syntyi -91 hormoonihoitojen avulla. Hoitoja saatiin 5 vuotta ennenkuin tärppäsi! Nyt Joulukuussa syntyi sitten vihdoin toinen poika aivan luomusti! Siis melkein 15 vuoden työn tuloksena...

Yhteistyössä