lukion oppimäärää olen pakertanut. Nyt vaan taukoa, kun tahtoo aika hurahtaa tuon pikku-hippulin kanssa Aika aikaansa kutakin, lapsi on minulle nyt kuitenkin kaikkein tärkein kun sellaisen aarteen olen kerran vielä saanut :heart:
Minä lähdin yli 10 vuoden tauon jälkeen opiskelemaan Kasvatustieteitä ja mielenkiintoista on avoimessa yliopistossa.Ajan kanssa on luovimista, onneksi mies auttaa ihanasti hoitamalla lasta.Jos olet kiinnostunut opiskelusta niin siitä vaan?
Mä haaveilen vielä yliopisto-opinnoista "vanhalla iällä" 38-vuotiaana. Oon raskaana ja mietin mahtaako haaveeni enää toteutua...Suurin este kai on oman pään sisällä. Sitä kai ajattelee että on liian vanha ja elämän pitäisi olla jo vakiintunutta. Varsinaista kalkkisajattelua!
Lähdin opiskelemaan 39 vuotiaana ja valmistuin 42 vuotiaana taiteiden maisteriksi. Tuon jälkeen olen koko ajan kehittänyt itseäni lyhemmillä kursseilla (päiva tai kaksi).
Työni vaatii jatkuvaa osaamisen kehittämistä.
Aloitin juuri Kiinan kielen opinnot. haluan välttää tylsistymista ja typistymistä. Uusien asioiden kanssa pähkäily tuottaa minulle suurtya nautintoa ja tyytyväisyyden tunnetta.