Hakutulokset

1. Mintus

Veisitkö lapsesi kahden 15-vuotiaan tytön pitämään kerhoon?

Veisin, mutta seuraisin kerran kaksi miten homma sujuu. Harvoin edes alan koulutuksen saaneilla aikuisilla on eväitä hoitaa joidenkin perheiden hirviökakaroita, joita tuodaan pilaamaan mukavat kerhot muilta normaalilapsilta.
  2. Mintus

Onko muita, jotka EIVÄT KOSKAAN käytä jäähyjä lapsille?

Lapset ovat kovin erilaisia. Meillä ei tämän viimeisen kanssa kurinpitotoimia ole 7 vuodessa paljon tarvittu. Aavistus äänen korotusta riittä tehokeinoksi. Ihan kauhulla odotan koska uhma alkaa. Tyttö on itsepäinen, mutta erittäin keskustelutaitoine ja pitkä pinnainen. Jos pystyn perustelemaan...
  3. Mintus

Mua ottaa päähän kun mun pitää opiskella ruotsia lähihoitajan koulutuksessa!

Aika turha sun on kuvitella oppivasi ranskaa tai espanjaa jos et ruotsia pysty hyväksytysti suorittamaan lähihoitajan tutkinnon vaatimaa oppimäärää. Mä luulen että vikaa on enemmän asenteessa kuin opiskelijan päässä. Kirjat käteen ja alat lukemaan ja opit vaikka indokiinaa. Et voi ikinä...
  4. Mintus

Miten selvitä avioerosta? Lapset alakouluikäisiä.

Voimia sulle. Kyllä siitä selviää, rankinta on ehkä juuri näyttää vahvalta lapsille. Kertokaa yhdessä isän kanssa ja "myykää" heille ajatus kahdesta kodista entisen yhden sijaan. Toivottavasti lasten isä kantaa osan vastuustaan. Silloin saT sinäkin aikaa välillä vetää henkeä.
  5. Mintus

Tallinnasta loma-asunto ensi kesänä, mistä?

Me ollaan vuokrattu estrent.ee kautta Pärnusta huoneisto ja hienosti toimi. Sain vinkin ystävältäni ja myös heillä kokemukset olivat pelkästään positiivisia.
  6. Mintus

Kysymys THYROXIN-lääkkeen käyttäjille.

En tiennytkään että se pitää ottaa tyhjään vatsaan! Mutta en syö aamiaista, joten tyhjään vatsaan olen sen aina ottanut. Oliskohan aikoinaan pitänyt lukea ne lääkkeen mukana tulevat ohjeet ;)
  7. Mintus

Käytkö vanhempainilloissa?

Käyn. Se on tärkeä asia myös lapselleni. Hän tietää että olen kiinnostunut hänen asioistaan käyttämällä aikaani hänen vanhempainiltaansa. Lapset puhuvat näistä myös keskenään ja arvuuttelevat syitä miksi jonkun äiti/isä ei siellä ole käynyt. Vanhempainillan väliin jättäminen viestii lapselle...
  8. Mintus

Eikö teidän kakkosluokkalaisilla ole kännykkää?

Meillä ekaluokkalaisella on kännykkä koulussa mukana. Soittaa mulle kun lähtee kävelemään iltapäivähoitoon. Matkaa on 1,5 km ja jännittää vielä kovasti että osaa reitin oikein. Puhelin on tosi hyvä turva. Mulla on sellainen tuntuma että lähes jokaisella ekaluokkalaisella on täällä oma kännykkä.
  9. Mintus

Kannattaako korvien putkitus? En osaa päättää..

Meillä on kaksi lasta putkitettu ja sillä katkaistu kierre. Ekalla laitettiin kolmannet putket ennen kuin helpotti, toiselle riitti yksi putkitus. Nyt kesällä on tilanne helpompi, koska flunssakausi ei ole pahimmillaan. Luultavasti tulehduskierre alkaa kun syksyn pöpöt pääsevät taas...

Yhteistyössä