Hakutulokset

1. J

PINOON kaikki joita ärsyttää palstan tökkiminen

Aijaa hei!!! :attn:
  2. J

Ryyppäätkö vappuna?

Näillä näkymin vasta maanantaina juopottelen!
  3. J

Seisomatelineen pyörät?

Meillä on Oran seisomalauta, renkaat sellasseet "kovaa muovia". mikä ny onkaan oikealta nimeltään..?? Siis ei pumpattavat! Kauheeta kolinaa ne ainakin pitää kun asfaltilla tai ihan hiekkatielläkin mennään. Kohta 1/2 vuotta ollut käytössä ja huomaa että on tullut jo kulumisen merkkejä. Mun...
  4. J

Mitä teidän lapsista tulee isona?

Kysyin meiän 4-v pojalta...Hän meinaa alkaa tekemään linnun pesiä. (Toivottavasti saa rikkaan vaimon..)
  5. J

Aitoon kirkkarit?

Melkein joka vuosi käynyt kun lähellä asun. Ensi kesänäkin mene jos vaan lapset saa hoitoon!
  6. J

TUHKIMOTARINAn ystävät :-)

Myönnän kanssa katsovani tuhkimo narinaa...niin kuin ukkoni sanoo! vähä se ivailee mulle ku kattelen sitä..pyh!!
  7. J

Paljonko paino tippui synnytyksessä?

Paljonko tuli painoa raskauden aikana? - jotain 12kg Raskauden kesto? -40+4 Tyttö vai poika? Mitat? -tyttö,51cm,3480g (puhun viimeisimmästä synnytyksestä) Paljonko kiloja jäi sairaalaan? -ei paljoo, jotain 4kg..kai Miten muuten paino laski synnytyksen jälkeen? -ihan hyvin kun viittii vähän...
  8. J

4-v neuvola

Onko ihan yleinen tapa, vai vaan täällä meilläpäin (oli sijainen) että kun on 4-v lapsen tarkastus, niin äiti/isä jätetään siksi aikaa oven ulkopuolelle kun he siellä huoneessa tekevät näitä erilaisia testejä..leikkaamista,piirtämistä ym. ym. Vajaa puoli tuntia eilen istuin ja odotin että koska...
  9. J

Äitit-79

Oon joulukuussa-79 syntynyt ja olen täältä pirkanmaalta pienestä kunnasta. Mulla on maaliskuun poika-03, ja marraskuun tyttö-o6.
  10. J

Kuinka usein haluat ja kuinka usein saat?

saisin enemmän mitä haluun.. :snotty:
  11. J

mitä olisit toivonut sairaalaan tuomisia

mä ainakin kaipasin kaupan mehuja. Kova jano oli ja muutenkin täytyi juoda paljon..join sitten sairaalan (tays) pahaa vettä ja mehua..
  12. J

synnytyksen pahin vaihe?

avautumisvaihe oli kyllä aivan sietämätöntä..!!! Ponnistusvaihe oli kuin "lasten leikkiä", totesinkin siinä kun ponnistelin ettei tunnu yhtään synnytykseltä kun ei tuntunut missään,kiitos epiduraalin! (ekan lapsen kohdalla oli aika tuskaa vaik oli sama kivunlievitys)
  13. J

selluliittivoide joka tehoaa?

kunto plussan lehteä (2/2007) kun lueskelin niin siellä kerrottu että parhaat tulokset tullut 1. ravinto ja liikunta, jumppaa 2x/vko,pyöräilyä/juoksua 120 min/vko.gluteeniton ja sokeriton ruokavalio 2.biothermin selluliitigeeli 3. akupunktio tiedä sitten!!!!!!!
  14. J

Hampaiden pesusta

Meillä jo vähän vanhempi lapsi, reiska 3,5 v, mutta silti hampaiden pesussa ollut ongelmia. Hampulääkärissä käytiin tossa yks päivä, ja siellä se täti neuvoi että illalla täytyy hampaat laittaa nukkumaan harjaamalla ne (sit tehää sellasta kuorsaus-ääntä ja kuunnellaa ku ne alkaa kuorsaamaan) ja...
  15. J

hiusten pesu hankalaa

Pistääkö muiden reilu 3-vuotiaat (pojat) hanttiin hiusten pesussa? Meidän poju on varmaan saanut jonkun trauman jostain joskus,en tiä. Millään ei antaisi pestä hiuksiaan.Kauhee itku aina kun pää pitäisi kastella. Muuten kyllä tykkää lutrata vedessä mielin määrin. Kysympä nyt samalla että kuinka...
  16. J

minkäkokoisia vaatteita 3,5-v

Meidän pojulle ostetaan keskimäärin kokoa 100-110. Riippuu vaatteesta/valmistajasta jne..
  17. J

Toivoisin saavani askarteluvinkkejä

Juurikin tänä viikonloppuna askartelin 3,5 v poikani kanssa. Kirpparilta ostin perjantaina jotain muovailumassaa, ja eilen sitten tehtiin jotain sieniä jne.. Tai minähän oikeestaan muotoilin ne, muttä tänään sitten poikani maalasi vesiväreillä.Metsästä haettiin männynneulasia siilille...
  18. J

Pankkikortista

mä sain sen OP-visan vaikka mulla ei ole vakituista työtä, ja kun menin pankkiin täyttämään hakupaprua, olin juuri jäänyt sairaslomalle..Tosin mä sanoin sille pankkitädille että tarvii varmaan vaihtaa pankkia jos se anomus ei mene läpi..
  19. J

kakkaanko salissa???????

Ekan kohdalla mulle annettiin peräruiske, joten oli suoli tyhjä niin ei kai multa mitää kakkaa tullut. Avautumisvaiheessa mulla tuli kauhee nälkä, käskin mieheni hakemaan suklaata, otin palan suuhuni juuri kun kätilö astui huOneeseen.Sanoi etten saisi syödä mitään, ilmeisestikin sen takia ettei...
  20. J

Äitejä jotka syntyneet 1979?

:wave: :wave: Hei vaan hei, seiskaysi olen ja 3,5 pojan äiti ja marraskuun alussa pitäis toinen lapsonen ilmaantua.

Yhteistyössä