Totta joka sana! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 21:39 jep kirjoitti:kakkaat varmasti,mutta et sitä itse tunne etkä huomaa etkä asialle mitään voi...itse ajattelin samaa asiaa ekaa ootellessani,mutta en sitä enää kyllä salissa joutanut miettimään! =) :flower:
Valitusta ehdottomasti!Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 15:44 daaaa kirjoitti:Mulla tuli vähän kakkaa esikon synnytyksessä ja valitettavasti se oli kätilö joka kommentoi siihen ikävästi, tokaisi että etkö sinä muuta saa ulos kuin sontaa, menee kaikki paikat sotkuun...arvatkaa vaan haluttiko enää ponnistaa sen jälkeen
Jos tarkoitit tuota mun kirjoitusta niin valitettavasti totta on. Mutta en mä tajunnut silloin siitä valitusta tehdä, olin vissiin muutenkin niin pökkyrässä kun oli eka synnytys. Tästä on nyt aikaa 4 v. ja tämä kätilö on onneksi jo jäänyt eläkkeelle, niin että tulevaan synnytykseen hän ei enää voi tulla kommentoimaan :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 15:55 Lilli kirjoitti:No jos tuo on totta, niin valitus ehdottomasti sairaalaan.
Kyllä sitä tulee vaikka peräruiske ois annettukinAlkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 18:32 äityli78 kirjoitti:mulle ainaki annettii peräruiske ennen synnytyssaliin menoa ni ehti suoli tyhjetä mukavasti eikä tarvinnu pelätä että mitä tulee ku punnaa.sain ruiskeen pyytämättä automaattisesti.
Täysin samaa mieltä. Yhdessä oltu jo 15 vuotta niin eipä oo paljo merkitystä mitä tulee näkemään. On jo nähny ihmeellisempiäkin asioita minussa.Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 21:11 häh kirjoitti:No kaikkein vähiten mulla nolottaa oman miehen edessä kakkia. Mielummin pelkästään hänen nähden kuin kätilön. Niin luonnollinen asiahan se on, ja miksi sitä pitää hävetä juuri oman miehen edessä..??
Kyllä se romanttiikka unohtuu kun tuskissaan kieriskelee synnytyssalissa.Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 21:35 Lilli kirjoitti:No kun joillain on romanttisia tuntemuksia miestään kohtaan, jolloin kakkausjutut tuntuu vähän alentavilta. Ei se välttämättä ole kovin tervettä nähdä puolisonsa kakkaa.