Hakutulokset

1. J

***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

Lutumutunen: toivotaan, et viikot olis jäljessä. Voimia :hug: toiveikasodottaja: kylläpä samoilla viikoilla voi olla koossa eroja. No, tosiaan onhan ne lapsetkin erikokosia syntyessään ;) Cristiina ja memmy: mulla myös lähes oireeton raskaus, aluks (ehkä rv4-6) kyllä oli jonkin...
  2. J

toiveikasodottaja: eikö olekin mukava tunne kun tietää oikeasti olevansa raskaana... =) mukavia uutisia. Itsekin uskoin vasta kun ultrassa sen sykkeen näin :D Sulla oli samat päivät ku mulla maanantaina eli oon sua kolme päivää eellä ;) Tosin kuinkahan paljo noi arviot heittää kun mun...
  3. J

ninnis86: onhan se sun oma asia jos meet ylimääräseen ultraan eli ei tarvi kertoo. Itse olin ultrassa 3.3, varmistettiin lähinnä et oon raskaana ja laskettu aika myös. Uus aika on myös 2.4 silloinhan pystyy jo mittojakin ottaan. =) Hyvä, et oli mukava reissu. Noissa tädeissäkin on niin paljo...
  4. J

Kärpälle: voimia ja toivotaan edellen parasta, ehkä maailmassa tapahtuu ihmeitä :hug: Mä syön Ladyvitaa sen kolme tablettia kerrallaan, en ole viittiny jakaa useempaan kertaan. Vointi on ollu ihan ok, mitä nyt oottelen, et josko mäkin joudun oksentaan. On nimittäin eskarilainen oksentanu...
  5. J

Kärppänä heinälatoon: tehtiinkö ultra alakautta vai mahan päältä?? Eikös sulla ole viikkoja vielä alle 7?? Toikin vois ehkä vaikuttaa siihen kuulumattomuuteen. Näkykö sikiö?? Mulla tehtiin alakautta ultraus ja ääniä ei edes kuunneltu, ainoostaan syke näky monitorissa ja viikkoja oli kait...
  6. J

Hipsuli: mukavia ultrakuulumisia. Voi ku meilläkin olis neuvolassa ultralaitteet. Hienoista kateutta ilmassa... Meillä pitää tyytyä vaan sydänääniin. :D
  7. J

Tervetuloa kaikille uusille :flower: amalia81: siitä mun ultrasta... sydänääniä ei siis kuunneltu ainoastaan näin kuvassa sen, et sydän sykkii. Sano lääkärikin, et kato ny niin näät et siellä jotain on ja hyvin raskaana oot :laugh: Oli mukava lääkäri... möhköfantti-83: on siis muitakin...
  8. J

Tuohon aikasempaan ultra-tekstiin lisäisin, et masuasukki oli 19mm pitkä. Lääkäri sano, et mun kohtu on hyvin voimakkaasti kallistunu taaksepäin eli sydänäänten kuuntelu voi olla "hankalaa" alkuun. Esim. tulevalla 13+ viikon lääkärillä ne ei välttämättä kuulu, silloinhan on virallisesti vasta 12...
  9. J

tapsu85 ja muutkin: ultrassa on nyt sit käyty. Siellä se sydän sykki epämääräsen "möykyn" keskellä :D Viikkoja piti olla 9+2, mut itse olen koko ajan ollu sitä mieltä, et viikko mennään jäljessä ja tulokseks tulikin 8+3. Muutos on niin pieni, et laskettua aikaa ei muuteta, pysyy siis 4.10...
  10. J

Cristiina: teillä siis testataan se klamydiakin, mut ei meillä kun ei mitään näytteitä tarvi labraan viedä ;) Todellakin käytännön eroja paikkakuntien välillä. Huomenna saan sit varmistuksen, et masussa jotain on ja viikotkin tarkentuu... Ultra on iltapäivällä. Jänskittää vaikka jo kolmatta...
  11. J

Cristiina: Siis verestä tutkitaan kyllä noi taudit veriryhmän lisäks. Se on varmaan sama kaikilla, mut sitä ei enää tehdä neuvolassa vaan pitää käydä laboratoriossa. Pissanäyte on aina ollut vain neuvolassa tehtävä (esikoinen Helsingissä, toinen ja tää kolmas Tampereella), siinä ei ole ollu...
  12. J

Mukavaa maaliskuunalkua kaikille :D KerroTokiLisää: tuosta lasten heräämisajoista... Meillä kyllä on molemmilla pimennysverhot, mut varsinkin esikoinen on aamuvirkku. On mikä päivä tahansa niin tyttö herää melki viimeistään 7:ltä. Poika onneks nukkuu viikonloppusin "jopa" 8:aan :laugh...
  13. J

*** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

Ei pysty sanoin kuvaan miten pahalta meistä kaikista varmasti tuntuu. Voimia ja haleja Lissuli-81 :hug:
  14. J

Ketään jolle sopinut hormoonikierukka vaikka kuukautismigreeniä?

En tiedä onko mun vastauksesta apua, kun en kärsi kuukautismigreenistä vaan ihan tavallisesta joka voi siis tulla mihin kuukauden aikaan tahansa. Onkohan noilla eroa? Kuitenkin hormonikierukka sisältää vain keltarauhashormonia mitä on myös mainitsemassasi cerazette-pillereissä. Itse söin...
  15. J

Kysymys väh. 2 lapsen äideille

Esikoinen rv42 ja toinen rv39+5, ikäeroa melki 1v10kk. Kolmas tuloillaan, tosin vasta lokakuussa ja ikäeroa toisen ja kolmannen välille tulee siis n. 5v6kk.
  16. J

Tervetuloa Lutumutunen, kyllä mukaan mahtuu =) Katiapatia ja Kärppänä heinälatoon: masutuubi on tosiaan pelkkä tuubi kangasta. Mielestäni trikoota saa ostettua juuri tuossa tuubimuodossa valmiinakin, ainakin kunnon kangaskaupoista (ainakin ennen muinoin sai). Tarpeeks napakka tuubi niin...
  17. J

Tervetulotoivotukset uusille munkin puolesta, vielä tää pino venyy :D Ihaa81: kivoja ultrakuulumisia. Lissuli-81: oon myös jännittäny sun puolesta, et miten käy. Onneks ultran mukaan kaikki oli kunnossa. Veikkaisin, et jos sulla on kohdunsuu ärtyny, niin se pelkästään aiheuttaa vuotoo ja...
  18. J

Tervetuloa uusille! :flower: Naurukohtaus: en muistanutkaan, et sulla on diabetes, sori :ashamed: Todennäköisesti sun pahoinvointi johtuu siitä, et sulla vaan sattuu oleen sellanen taipumus. Eikö ollu viisaasti sanottu :laugh: Kuten on jo luettu moneen kertaan toisilla ei ole mitään...
  19. J

Naurukohtaus ja nuorityttö: voisiko öinen huono olo johtua alhasesta verensokerista. Huimauskin viittais siihen. Itse en kärsi varsinaisesti yrjöolosta, mut öisin on joskus oikein nälkä ja kun ei viitsi ruveta syömään niin heikottaa. Varmaan joku mehukin vois auttaa jos ei ruoka pysy sisällä...
  20. J

nuorityttö: kiva juttu, et kaikki oli hyvin :heart: Voin vain kuvitella sun ilmees kun näit lääkärin.... :D Naurukohtaus: mielestäni kivut on normaaleja. Liitoskivuiksikin sanottu. Kohtu kasvaa ja elää, lihakset yrittää venyä mukana ja siitä kipu. Usein juuri häpyluun alueella. Uskoisin...

Yhteistyössä