Hakutulokset

1. J

*** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

Hyvää alkavaa viikkoa munkin puolesta kaikille =) Täällä ainakin aurinko paistaa niin kirkkaasti että B) Pitää korjata omaa tarinaani sen verran, et tein laskuvirheen. Naimisissa ollaan oltu tänä vuonna 7 vuotta (kun tyttökin sen saman täyttää) ja yhdessäoloa tulee huhtikuussa täyteen 8...
  2. J

Lissuli-81: sun alkutarina on kuin mun oma. Tosin me oltiin vielä nopeempia ;) 2,5kk tapaamisesta mentiin kihloihin ja n.4kk päästä olin raskaana. Meillä kun oli periaate, et tulen raskaaks sit kun tulen ja se tärppäskin melko pian :laugh: Sit kun pikkuneiti synty ja oli 2kk vanha mentiin...
  3. J

Naurukohtaus: Hyvä kun saitte puhuttua ja taisi "uhkailu" auttaa tässä tapauksessa ;) Niin ne miehetkin voi panikoida ja miettiä vastaavia asioita kun naisetkin :heart: Ei munkaan mies kysele miten voin ym. Kerron kuitenkin ite kokoajan mihin sattuu tai ei satu, niin ei sen tarvi kysellä...
  4. J

Annimaria72: tevetuloa ja onnea plussasta :hug: Naurukohtaus: kurja juttu, et miehen mieli on muuttunu. Onkohan raskaus ollut alkuun "kaukainen" juttu ja kun se sit alkoi niin tuli "paniikki", et nyt se on menoo. Kaipa mieskin voi ruveta panikoimaan ihan niin kuin nainenkin. Ei kai mies...
  5. J

amalia81 ja pienimato: tervetuloa ja onnea plussasta :hug: kulti: tottakai mukaan mahtuu, tervetuloa ja onnea :flower: toiveikasodottaja: täällä kans rintoja aristaa. Niin kauan on hyvä kun on liivit päällä, mut auta armias kun illalla riisuu niin johan sattuu. Kasvaa noitten ei paljo...
  6. J

toiveikasodottaja: varmasti käytännöissä on eroa, mitä neuvolassa ekalla kerralla tehdään. Jos siellä on ultra-laitteet niin varmaan helpommin saakin "tarkastuksen". Tosiaan Tampereella on vain yks paikka missä ultrataan kunnallisella puolella... Sydänääniäkin kuunnellaan vaihtelevasti, joillain...
  7. J

Lissuli-81: mulla on myös melko vähäoireinen raskaus menossa kun välillä tuntuu, et onkohan mahassa mitään. Rinnat on pysyny arkana alusta asti, muita oireita ei tällähetkellä olekaan =) Mun edelliset raskaudet ei kauheesti eronnu toisistaan. Molemmissa oli alussa jonkinmoista huonoo oloa...
  8. J

Niin täällä on vain se rakenneultra kaikille, ei voi valita. Hyvästä syystä voidaan neuvolassa kirjottaa lähete et antasivat toisenkin eli nt ultran. :| Mun mielestä tossa "yksi vai kaksi" on ollu hirveesti vaihteluja vuosittain, reilu 5 vuotta sitten sain kaks ultraa automaattisesti...
  9. J

gibbon: kiitos PCOn määritelmästä. Kai mutkin voi luokitella pihiksi, kun en mene ylimääräsiin ultriin. Odottelen jos pääsisin 12-13 viikolla ultraan, lasketunajan varmistamiseks. Jos sitä ei mulle "myönnetä" niin sit on vaan se jokaiselle tarjottava 18rv ultra. Lueskelin muuten, et...
  10. J

Nuorityttö: ehkä tästä sivujen tsempistä oli apua :heart: Kirppiina: voimia ja jaksamista :hug: Mulla oli pahimmat alavatsakivut jotain rv4 - rv6, nyt enää satunnaisesti nipistelee ja viikkothan on 7+5. Varmasti kovin yksilöllistä miten kroppa suhtautuu "uuteen asiaan". Ja veikkaisin...

Yhteistyössä