Hakutulokset

1. P

Minäkin sitten kysyn teiltä. Minkä väriseksi maalattaisiin talon puuosat?

Toki, mut hyvä ois varmaan tietää, mikä se väritoive olis. Naapuritalojen värit on harmaa, keltanen, oranssi, punanen, sinappi. On puuta, tiiltä ja jotain minkä nimeä en edes tiedä. Tällä perusteella rohkenisin epäillä, että suuren suuria rajoitteita ei meidän lähiössä ole. =)
  2. P

Minäkin sitten kysyn teiltä. Minkä väriseksi maalattaisiin talon puuosat?

Tiilitalo harmaata tiiltä, saumat ruskeat. (hyvinkin 70-lukulaista, I know) Musta katto. Yläosa on puuta, samoin parveke. Tummanruskea ois se yleinen vaihtoehto, mut sitten menis kyllä tuo parvekkeen kohta tosi tummaksi. Parvekkeen kohdalla se puu on isommalla alalla... Vaihtoehtoja...
  3. P

Mä olen edelleen niin järkyttynyt :D

Siis sä pääsit?! Onnea kamalasti! :flower: =) :heart: :flower:
  4. P

Tupakasta vierotusoireet?

Mulla pahinta oli univaikeudet ja siinä samassa yöhikoilu. Mä palelen helposti, mut ne muutamat viikot heräsin paita hiestä märkänä, joskus se oli pakko vaihtaa. Oli vaikeuksia nukahtaa, heräilin yöllä enkä meinannut uudestaan saada unta. Lopettaminen sinällään oli helppoa, pari ekaa päivää...
  5. P

Muistaaks kukaan sitä tissitestiä? :D

Mulle tuli äskö aivan sama mieleen. :laugh:
  6. P

Ettei tää olis itte ccc? Anteeksi. :ashamed: En kiusaa sinua enää.
  7. P

Mene sinä kattomaan niitä römpsäkuvia, ei tänne mitään tissejä laitella.
  8. P

Pitääköhän sitä sitten vanhuksena nostaa tissi olkapäälle, että saa alta pestyä..
  9. P

Eli jos ilman rintaliivejä kynä kestää rinnan alla, ei ole terhakat rinnat. Jos kynä putoaa, on terhakat. Mulla ei kyllä ikinä ole tissit ollu semmoset, että ois kynä pudonnu. :ashamed: :snotty:
  10. P

laitettiin just lasten kanssa triopsin munat veteen! :)

http://www.mulletoi.com/shop/haku/prod__2900_triops Tuolta tilattiin me aikanaan. =)
  11. P

mitä mieltä meikistä? *kuva*

Jos on iltajuhla, niin vois pikkasen tummaa lisätä. Muuten tosi kaunis.
  12. P

Tuksun hollyWOOD ura:D

1. Silmistä tulee verta. 2. Mikä tän tarkotus on? :o
  13. P

Tais meillä isoin olla kolmen sentin mittanen.
  14. P

Eiköhän tässä oo kyse ihan luonnollisesta poistumasta eikä mistään eläinrääkkäyksestä.
  15. P

Ei nuo ällöjä ole. Näyttäähän vaikka oma iho kamalalle, jos sitä tarpeeksi suurentaa. :D
  16. P

Meillä oli kans! :laugh: Ku mies tahto kokeilla, piti oikein kimppatilaus tehdä kaverin kanssa. Jessus, että aikuisia lapsettaa välillä. :laugh: Kyllä ne kiltisti kuoriutu, eihän niistä pitkä ilo ollu mut kyllä ehtivät kasvaa parin sentin mittaan.
  17. P

kivittäkää jos haluatte...

En kivitä. Jotkut ovat parempia äitejä, jos saavat käydä töissä. Onnea työn alkamiselle! :flower:
  18. P

Kalorit, osaako joku laskea?

Mä luulin että kilokalori ois niiku tuhat kaloria.
  19. P

Kalorit, osaako joku laskea?

Katso itse. Kalorilaskuri.fi

Yhteistyössä