Tupakasta vierotusoireet?

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
Tässä ihan räivyyttäni otin ja lopetin sauhuttelun. Tai no laps olis toiveissa, ni aattelin, ettei sitten tarttis kärvistellä enää jos raskaaks tulis.

Mietin vaan, että koskas ne kaameet himot tupakkaan iskee ja ne pahimmat kompastuskivet? Tässä nyt on vasta toinen päivä, ett vielä ei mitään haluja oo ilmenny.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä jos on ollut helppoa. Kai vaikeinta on se ajatus, ettei polta enää ikinä.
No niimpä. vaik ite meen sillä ajatuksella, ett niin kauan ku en oo raskaana/imetä ni saan polttaa jos mieli tekee. toki vähä pistän vastaan, mutten tee elämänehdoks tätä lakkoo.

Mut joo, helppoo ainaki vielä..

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:
Jos ei oo kauheesti poltellu, niin ei niitä välttämättä tuukaan, ainakaan kovin pahoja. Riippuu vähän.
No kyllä mä oon röyhyytelly ihan kohtuudella. Ehkäpä 5-7/pv. Viikonloppu voi olla kehnoo aikaa. Ja samalla tuli myös alkolakko päälle, ku nuo kaks pahetta kuuluu yhteen kuin maito kahviin.

Mulla pahinta oli univaikeudet ja siinä samassa yöhikoilu. Mä palelen helposti, mut ne muutamat viikot heräsin paita hiestä märkänä, joskus se oli pakko vaihtaa. Oli vaikeuksia nukahtaa, heräilin yöllä enkä meinannut uudestaan saada unta.
Lopettaminen sinällään oli helppoa, pari ekaa päivää piti vaan miettiä, että mitä tekis ku ei saa tupakallekaan mennä.

NauravaMuuli
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tässä ihan räivyyttäni otin ja lopetin sauhuttelun. Tai no laps olis toiveissa, ni aattelin, ettei sitten tarttis kärvistellä enää jos raskaaks tulis.

Mietin vaan, että koskas ne kaameet himot tupakkaan iskee ja ne pahimmat kompastuskivet? Tässä nyt on vasta toinen päivä, ett vielä ei mitään haluja oo ilmenny.
Katso Sdepen elokuva Tup-akka-lakko, niin tiedät.

Yksvaan
Mulle aina pari ekaa viikkoa on helpoimmat eli ne fyysiset oireet. Henkiset tulee vasta sen jälkeen ja ne on ehdottomasti pahemmat = ikävä tupakointia. Siksi niin moni repsahtaa vuosienkin jälkeen.

Yhteistyössä