Hakutulokset

1. S

Mitä itse tekisitte?

Mielestäni tuo huima 70 euroa maksetaan vain kertaalleen, oli näitä lapsia sitten yksi tai kolme. Mutta jos molemmat vanhemmat lyhentävät työpäiväänsä, niin sitten saa molemmat tuon 70 euroa (-verot).
  2. S

Kuinka vanhaksi röyhtäytätte?

Ihan lapsesta riippuen, yhtä en tainnut röyhtäyttää koko imetysaikana kuin kerran-pari, toisia varmaan sen ekat pari kuukautta. Jos ei vauvaa vaivaa nielty ilma, niin eipä se kai niin välttämätöntä ole?
  3. S

Kesäleiri 7-vuotiaalle?

Meillä on lapset olleet eskaritalven jälkeisestä kesästä lähtien seurakunnan leireillä ja sitten kouluiässä lisäksi partioleireillä. Hyvin on mennyt, vaikka ei leirille mennessä olisi kavereita valmiiksi katsottukaan.
  4. S

palkkatyö mammaloman aikana

Itse en varmaan olisi aiemmin ymmärtänyt miksi mammalomalla menee tekemään töitä, mutta nyt ymmärrän, kun alan kohta nauttimaan minimipäivärahaa kuudennen lomaa viettäessäni. Taloudelliset tekijät voivat olla aika iso peikko monella. Itse en varmaan voisi mennä, ihan jo imetyksen takia...
  5. S

Mitä itse tekisitte?

Eikö työnantajan ole "pakko" suostua 6-tuntiseen työpäivään, jos työntekijällä on alle 3-vuotias lapsi tai 1-2 luokkalainen? Itse olen luullut, että lyhennetty työpäivä on tuolloin oikeutettu. Ainakin Kelan sivuilta saa sellaisen käsityksen. Tuttuni tekee tälläistä ja sanoo, että hänelle ei...
  6. S

kerho ja kotihoidontuki

Jos toiminta tosiaan on kerhoa eikä kunnallista päivähoitoa, niin ei vaikuta kotihoidon tukeen.
  7. S

Kotihoidontuki vai työttömyyskorvaus?

Niin se karenssi laitetaan työttömyyskorvauksen maksuun, mutta ei vaikuta kotihoidon tukeen.
  8. S

Almiron Peptiä käyttäneet, auttakaa

Taaperolle otan veden kylmähanasta, mittaan Tupperin sekoittimeen ja sekaan maitojauheet ja sekoitus. Valmista nautittavaksi. Keittämisohje koskee lähinnä vauvaikäisiä.
  9. S

Ovatko todella kuravaatteetkin korvaavia

Korvaavat kuravaatteet. Meillä on kaikilla lapsilla (5) käytössä kosteussuojatut ulkoiluvaatteet ja oikein hoidettuina ne toimivat myös käytettyinä. Oikealla hoidolla tarkoitan pesua, pesuainetta ja kuivatusta. Meillä ulkoillaan kaksi kertaa päivässä ja toisinaan vielä illalla ja kuivaa on...

Yhteistyössä