rasavil asut
nuo rasavil asut? Myyjä väitti niin, en vielä raatsinut ostaa.... Kenelläkään tietoa?
Meillä on kaksivuotiaalla touhuvekaralla ollut vielä pihahommissa Lassien Suprafill toppapuku. Toppaosa on napituksella kiinni, joten sen voisi ottaa pois, mut vielä olen pitänyt päällä. Ei tarvii kuin kevyet sisävaatteet alle, villasukat jalkaan ja kumpparit, kurarukkaset. Ja pihalla saa pomppia pitkin lätäköitä monta tuntia putkeen kuivana.Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 21:54 äiti82 ja poika03 kirjoitti:ostakaa lassien haalari jossa on jalkaosat suprafil kangasta joka korvaa kurahousut!
Mistäs tätä Greenhill -merkkiä saapi?Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 20:59 yläriihi kirjoitti:Meillä on tytöillä Greenhillit ja hyvin kestivät lätäkössä istumisen ainut mikä kastui oli sukat kun kumpparit hörppäs vettä...
Meidän haalarit on Lapualta rintamäeltä ja keskisen Veskun putiikistaAlkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 21:59 vieras kirjoitti:\Mistäs tätä Greenhill -merkkiä saapi?Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 20:59 yläriihi kirjoitti:Meillä on tytöillä Greenhillit ja hyvin kestivät lätäkössä istumisen ainut mikä kastui oli sukat kun kumpparit hörppäs vettä...
Ok. Kiitos tiedoista :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 21:30 yläriihi kirjoitti:\Meidän haalarit on Lapualta rintamäeltä ja keskisen Veskun putiikistaAlkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 21:59 vieras kirjoitti:\Mistäs tätä Greenhill -merkkiä saapi?Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 20:59 yläriihi kirjoitti:Meillä on tytöillä Greenhillit ja hyvin kestivät lätäkössä istumisen ainut mikä kastui oli sukat kun kumpparit hörppäs vettä...
Ja Seinäjoelta Minimanista, muissakin kaupoissa oon nähny täs Seinäjoen ympäristös, siitä en sitte tiedä kuinka muualta päin saa...
Meillä on hoitaja ollut kuivattamisen suhteen "kuuliainen" eli ripustimella kuivattanut vain.Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 22:38 tyttöjä kirjoitti:meillä ollut reimatec vaatteita ja kestäneet hyvin vettä.... kunnes menivät hoitoon. Hoitaja sanoi että kastuvat hanskat ym läpi että pitää saada kunnon kuravaatteet. Ihmettelin suuresti asiaa, koska itse olin ollut tyytyväinen tuotteisiin. Kunnes kerran huomasin että hoitaja kuivattaa reimatec vaatteita patterilla vaikka olin sanonut useasti ettei saa laittaa patterille. Tuntuu että hoitaja on kateellinen kun meillä on kalliita reimatec vaatteita ja hänen lapsilla ihan tavallisia. Olen kyllä kertonut että ostan vaatteet aina alennusmyynnistä seuraavaa vuotta varten. Kohta vaihtavat onneksi hoitopaikkaa.