Hakutulokset

1. O

Mitä tekisit, jos elämää on vain vähän jäljellä?

Kuinka vanhoja lapsesi ovat? Kamala tilanne, mutta mikään ei ole varmaa ennen kuin se o n varmaa. Pyytäisin molempien rintojen poistoa mahdollisimman pian kemoterapian ja sytostaattien lisäksi, jos syöpä todettaisiin. Laikkaukseen tunkisin vaikka heti vaikka sitten yksityiselle, maksoi mitä...
  2. O

Loppuraskaus, ajoin naapurin pennun pellolle

Mulla oli tosi vaikea raskaus - varsinkin lopussa. Tosi vaikea raskausinsomnia ja paljon fyysisiä oireita, joihin ei löytynyt mitään syytä. Rv 38 vietin 5 päivää sairaalassa tarkkailussa, kun ei löytynyt raskausmyrkytystä eikä aivoveritulppaa, synnytystä ei käynnistetty, vaikka mun pää särki...
  3. O

Apua ehkäisy petti ja 5 lapsi tulossa..mies vaatii aborttia,en pysty :(

miten tässä kävi? tietääkö kukaan? toivottavasti nainen ei tehnyt miehensä painostuksesta aborttia. itse en tekisi - lapsi tärkeämpi, mutta tosiaan se olisi miehelle jo selvä ja olisin jo seksielämän aloitettuamme tehnyt ihan selväksi, että jos yllärivauva saa alkunsa, se myös syntyy, oli lapsia...
  4. O

Olen tehnyt 3 aborttia mitä mieltä olet minusta?

Kurja kuulla, mutta en ymmärrä, miksi jatkoit suhdetta tuollaiseen ihmiseen? En halua arvostella, mutta kysyt tässä mielipidettä ja kuvaamassasi tilanteessa olisin ensimmäisen plussan jälkeen viimeistään lopettanut suhteen ja pitänyt todellakin sen lapsen. Isyyttähän ei ole pakko tunnustaa, jos...
  5. O

Miten tukea sisarussuhdetta?

Tosi läheiset! :)
  6. O

Viestittelystäviä toisista itsellisistä naisista hedelmöityshoidoissa?

TÄÄLLÄ. Mistä päin olet? Mä oon Turusta ja mulla on vauva hed hoidoilla itsellisenä. Aloitin myös "nuorena", 28-vuotiaana, hoidot. Mielestäni kuitenkin olin silloin jo vanha :D
  7. O

Miten tukea sisarussuhdetta?

Itse olen esikoinen ja mulla on useampi nuorempi sisarus, joista vanhin on mua 2v nuorempi veli. Meidän oli jossain murrosiän kynnyksellä tosi vaikeaa tulla toimeen. Veljeni olis selvästi kaivannut musta seuraa itselleen, mutta mä taas oisin halunnut olla rauhassa ja hän sitten alkoi ärsyttään...
  8. O

ykkösen ja kakkosen ikäero?

Oisko täällä yksinhuoltajia, joilla on yksi tai enemmän lapsia? Millaisella ikäerolla? Onko pieni ikäero ihan mahdoton yksin? Haluaisin lapselleni sisaruksen, mutta en oikein tiedä, milloin. Korkeintaan 3v ikäero kuitenkin, että heillä ois yhteistä enemmän ja ikäkin tulee vastaan. Tyttö nyt 5kk...
  9. O

Saako mt-ongelmista kärsinyt hankkia lapsia?

Tottakai voi! Jos sairaus on tasapainossa ja tukiverkko on hyvä, niin tietenkin! :) Olisihan se suotavaa, että "terveenkin" henkilön elämä olisi ennen lapsen syntymää tasapainossa. Uskon myös, että moni mielenterveysongelmainen teettää "turhan" abortin ja katuu sitä myöhemmin - ei vain ole...
  10. O

Ekaa kertaa aikuisiällä tunsin nyt sisarkateutta :(

Tuo on kurjaa kyllä! :( Olet varmaan ollut masentunut esikoisesi jälkeen - pelkkä väsymys ei aiheuta kätkytkuolematoiveita! Oma vauvani on ollut tosi huono nukkuja ja oli paha koliikki ensimmäiset 3kk, senkin jälkeen on jatkunut, vaikkakin vähentynyt. Vauva ei viihtynyt vaunuissa vaan pelkästään...
  11. O

Tarkoituksella yksinhuoltajiksi tulleita?

Heippa! Täällä ois 31v yh-äiti Turusta. Mulla on 5kk vanha tytär, joka on saanut alkunsa luovutussiittiöillä. Oisko täällä muita tarkoituksella yksinhuoltajiksi hankkiutuneita? Olis kiva vaihtaa kuulumisia! :)
  12. O

ystäviä turunseudulta?

Täällä ilmoittautuu 5kk ikäisen tytön yksinhuoltaja! :) Asutaan Turussa.
  13. O

YH ja yksin odottajia kaipailen?

Mä oon 31-vuotias 5kk ikäisen tytön yh. Kelpaanko mä :D Ja mun tyttö on saanut alkunsa keinohedelmöityksellä :)

Yhteistyössä