Se on ikävä kyllä AINA naisen päätettävissä.. Oletko AP valmis kantamaan huolta sitten esim.vuoroviikoin kaikista viidestä? Elarit toki saat ym yhteiskunnan säälituet.
Olisitko valmis ns.vapauttamaan miehen kuopuksen yöheräilyistä jne. Jos sillä mieli heltyis, kun toteisit kantavas päävastuun tästä uusimmasta eikä sitten vedota raskaushormoniryöppyihin ja kilahdella, vaan pidetään turpa tukos vaikka kuinka kiukuttais. En tiedä ketään jonka mies ei olis ollut kovilla raskausaikana. Jos olisin mies, niin sitäkin jos kammoaisin ajatuksena. Siinä voi suhde olla lujilla jos oikein paha masuraivo-iskee
Tai mies hyväksyy lopulta sen viidennen hampaat irvessä tai mieli muuttuu. 50-50 miten käy. Molempia oon nähnyt.. jotkut on saanut sitten ne vapaat vkonloput kun väkisin on lapsi pidetty ja samalla lisää stressiä.
Jos taloudellinen tilanne on enempi kuin ok niin kait siinä se iltatähti menis. Meillä minä olen enempi vastaan.. ja abortti olisi yöunien arvoista, vaipparallista puhumattakaan. Mut mielipiteensä kullakin.. Ymmärrän kyllä niitä, joilla on isommat lapset jo ja ei hirvee hinku enää olla 24//7 lapsessa kiinni.