Hakutulokset

1. S

Paljonkohan maksaa stigan vauvapulkka?

Meillä sellanen, saa tulla hakemaan ihan ilmatteeksi.. On ihan P***A.. Todella raskas vetää lumessa eikä todellakaan toimi mäenlaskussa.. Olispa itse tullut aikoinaan ostettua normi pulkka missä selkänoja
  2. S

**RV-pinoa maanatain kunniaksi***

19+1 :heart:
  3. S

Jos on ollut yhdynnässä 6.11 niin näkyykö jo 100% varmasti testissä jos on raskaana?

Mulla tuli yhdet 3päivää kestävät "menkat" vaikka olinkin jo raskaana!
  4. S

En voi sille mitään, mutta alempaa kastia, jos sen niin voi sanoa, ovat...

Hei me asutaan kaupungin vuokraasunnoissa.. Eipä ollut paljon vaihtoehtoja kun taloa rakennetaan, vaikka hyvin toimeen tullaankin niin ihan turhaa maksaa osakkeesta kun talon lainaa pitää maksella samaan aikaan.
  5. S

Miehesi netto tulot?

3000-3500e veturinkuljettaja 33v Riippuu ihan siitä mitä töitä on ja miten paljon-
  6. S

HYVÄ ASO!

Onnea Asolle :flower:
  7. S

Mikähän mun kaverin käsissä on? En oo kehdannut kysyä

Paha atopia tai psoriasis?
  8. S

Myin ihan kaikki vauvatavarat kirpparilla ja nyt oon raskaana :P

No meillä ihan sama homma edessä! Harmittaa tosi paljon että kaikki saa taas uudelleen hommata.
  9. S

Mitä ostaisin miehelle joululahjaksi?

Mulla vähän samaa hommaa, tuntuu että sen kaappi pursuaa alusvaatteita ja sukkia, on tosi valikoiva vaatteistaan, mistään elokuvista ei oikein välitä, kaikki levyt ja kirjat mitä vois ostaa on jo itse ostanut.. mitään autoon ei tarvii.. On tää taas ongelmaa.
  10. S

Omituiset kuukautiset

Mulla näytti itselläni vielä 3vkoa sen jälkeen kun vuoto alkoi ja tuli keskenmeno
  11. S

Omituiset kuukautiset

No mutta jos on tosi paljon runsasta vuotoa niin se voi just olla merkki keskenmenostakin! Neuvoisin tekemään testin ja jos sattuu että plussaa näyttää eikä vuoto lopu tai kivut pahenee niin soita naistentautien polille.
  12. S

Omituiset kuukautiset

Kannattaa tehdä testi. Näyttää plussaa jos olet raskaana vaan ollut, tai olet!
  13. S

Omituiset kuukautiset

Oletko varma ettet ole ollut raskaana? Oireet voi viitata keskenmenoon! Itsellä just ton kaltaisia ollut keskenmenoissa.
  14. S

Joulu on pelastettu!"turha"

No mutta osuipa kerrankin sellaiselle jolla tarvetta!
  15. S

Joulu on pelastettu!"turha"

oikein kovasti onnea! :flower:
  16. S

Oletteko tilanneet lastenvaunuja saksasta??

Itsellä edessä kunnollisten lastenvaunujen hankinta, monet kehuneet että saksasta saisi hyviä vaunuja edullisemmin kuin suomesta! Onko niin? Onko kokemuksia ja mistä olette tilanneet?
  17. S

Kumpi Esa A vai Kätlin voittoon?

Esa ehdottomasti
  18. S

Nautiskelia

:laugh: :laugh:
  19. S

lasten ohjelmia netistä

Ylen areenalta löyty noita kakkosen lastenohjelmia ainakin.
  20. S

Ei voi olla totta mutta on se!!!!!!!

Oikein kovasti onnea odotukseen! Sehän on vaan hyvä olo ettei juuri oireita ole ollut, itsellä vkoja nyt 17 eikä todellakaan herkkua kun saa lähes päivittäin oksentaa ja issias ym vaivaa!

Yhteistyössä