Ei voi olla totta mutta on se!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja !!
  • Ensimmäinen viesti
uu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olipas miehellä ilme kun hän tuli kotiin ja olin ovella vastassa että nyt lähdetään ultraan!
Ai ihanaa! Olisin halunnut nähdä miehesi ilmeen!
Onnea ja onnellista odotusta!

Sitä pitäisi sanoa kai äidin vaistoksi, että oli pakko laitta tuo doppleri siihen mahalle, ilman mitään selvä syytä. Alitajunnassa joku tietoisuus ehkä...

Minä siis uskon sen tarinan, uskonut alusta alkaen. Ja edes jos se ei olisi totta, silti kaunis ja suloinen tarina, hyvät sadut on ainan sallittuja. Vaihteeksi niille monille tylislle ja liioinkin totisille aiheille, mitä tässä pyörii.

a
onnea!! :flower:

Liikkeistä en sinuna huolehtisi.. Itsellä viidennen odotuksessa liikket tuntui vasta lähempänä vkoa 20, syynä istukka etuseinässä.. Oliko puhetta ultrassa missä istukka on? ;)

Onnea vielä "hurjasta" ylläristä!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja uu:
Olipas miehellä ilme kun hän tuli kotiin ja olin ovella vastassa että nyt lähdetään ultraan!

Sitä pitäisi sanoa kai äidin vaistoksi, että oli pakko laitta tuo doppleri siihen mahalle, ilman mitään selvä syytä. Alitajunnassa joku tietoisuus ehkä...

Minä siis uskon sen tarinan, uskonut alusta alkaen. Ja edes jos se ei olisi totta, silti kaunis ja suloinen tarina, hyvät sadut on ainan sallittuja. Vaihteeksi niille monille tylislle ja liioinkin totisille aiheille, mitä tässä pyörii.
Samaa mieltä!

Onneks olkoon ap! :flower:

Ihanaa kun ihmiset tietää asioista, kyllä koti dopplerilla kuuluu sykkeet, ite kuulin viikolla 9+ ja sitä ei voi MITENKÄÄ sotkee omaan sykkeeseen ellet oo just juossu maratonia...Jos mahassa ei oo sikiöö niin tuollaisia ääniä sieltä ei kuulu, olen kokeillut.

Hisu
Onnea ap vielä kerran! :)

Jos nyt olet rv noin 16 niin testi on siis näyttänyt negaa noin rv 7-8. Olen kyllä kuullut muistakin joille on käynyt niin, ei ne testit niin ehdottoman varmoja ole ja raskaushormonia voi ihmisillä alkaa erittyä hyvinkin eri tahtiin. Ja monet tekevät sen virheen että kun testi on odottamassa niin juovat hirmuisia määriä vettä ja sitten testaavat liian laimeasta pissasta.

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
Onnea ap vielä kerran! :)

Jos nyt olet rv noin 16 niin testi on siis näyttänyt negaa noin rv 7-8. Olen kyllä kuullut muistakin joille on käynyt niin, ei ne testit niin ehdottoman varmoja ole ja raskaushormonia voi ihmisillä alkaa erittyä hyvinkin eri tahtiin. Ja monet tekevät sen virheen että kun testi on odottamassa niin juovat hirmuisia määriä vettä ja sitten testaavat liian laimeasta pissasta.
Nythän hänellä on rv17 jos 16+

Testi tehty ja plussahan se oli! Neuvolalääkäri ottaa minut vastaan jo tänään ja mahdollisesti pääsen ihan äitipolille lähetteellä.
On hiukka hölmistynyt olo!

Kiitos tuesta! Nämä epäuskoiset ei ole ilmeisesti koskaan kuunnelleet vauvan sydänääniä? Kyllä ne erottaa ihan selvästi omista äänistä. Ainakin jos jo toista odottaa.
IIIIIIHANAA! :D Paljon onnea! :flower: :flower:

Huisi hippu
en oo tehny vielä testiä mutta jos oon raskaana niin nyt oon raskausviikolla 6+0. mulla on nyt vähän sellanen asenne että turha tehdä testiä, pakko sen on ulos pullahtaa heinäkuun lopussa jos oon raskaana. vielä ei oo mitään oireita. kivaa saada syksyvauva, juuri sellainen mitä oon toivonu (oon entinen vauvamasu3kk ) . Muiden epäilyistä huolimatta vauvan voi jollain tapaa ajoittaa haluamalleen ajankohdalle. syksyllä jätin ehkäisyn pois.

..
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
en oo tehny vielä testiä mutta jos oon raskaana niin nyt oon raskausviikolla 6+0. mulla on nyt vähän sellanen asenne että turha tehdä testiä, pakko sen on ulos pullahtaa heinäkuun lopussa jos oon raskaana. vielä ei oo mitään oireita. kivaa saada syksyvauva, juuri sellainen mitä oon toivonu (oon entinen vauvamasu3kk ) . Muiden epäilyistä huolimatta vauvan voi jollain tapaa ajoittaa haluamalleen ajankohdalle. syksyllä jätin ehkäisyn pois.
heinäkuun lopussa syksyvauva? eiks se ole kesävauva? ja siis sä olet tän ketjun ap?

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
heinäkuun lopussa syksyvauva? eiks se ole kesävauva? ja siis sä olet tän ketjun ap?
eihän se ap voi olla ku ei oo tehny testiä!! mut kesävauva se kyllä on jos syntyy heinäkuun lopus :)

mie
Lääkärillä käyty ja vähän oli hölmistynyt hänkin, terveydenhoitaja halusi tulla myös katsomaan ihmettä. Ultran mukaan viikkoja 16+2 ja LA menisi tuonne toukokuun puoleen väliin mutta pääsen ylimääräiseen ultraan maanantaina vielä.
En voi uskoa tätä!

Nyt alkoi pelottamaan miksen ole tuntenut liikkeitä tai muitakaan oireita :/ Sydän kyllä sykki ja liikettäkin oli mutta huolettaa...
Onnea ap:lle ja uskotaan että kyllä siellä pienellä on kaikki kunnossa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja uu:

Samaa mieltä!
Täytyy myös yhtyä tähän.

g
et ole liikkeitä tuntenu kun ne on vielä niin hentosia etkä ole niitä osannu seurata, älä huoli! ja kokemuksesta puhun, samoilla viikoilla, vähän myöhemminkin tein esikoisesta ite testin...

Yhteistyössä