Hakutulokset

1. S

Jos se ns.toinen aalto tulee ja on niin paha

Itse ainakin lukenut ettei tämä yksi rokote antaisi juuri riskiryhmiin kuuluville tarpeeksi hyvää suojaa pidemmäksi ajaksi, siksi on ollut puhetta toisesta rokotteesta. Vaikka mistä sitä nyt enään tietää, tuntuu noi rokote jutut ja koko tauti olla joka lehdessä ja julkaisussa erilailla määritelty
  2. S

Mites se eilinen doplerilla sydänäänet kuullut?

No mutta onnea vaan hänelle :flower: täytyy täällä sitten roikkua että saa tietää paljon oli vkoja :D
  3. S

Mites se eilinen doplerilla sydänäänet kuullut?

Onko jo ilmoittanut oliko oikeasti raskaana vai oliko vaan kuullut omia sydänääniään?
  4. S

Mistä voi johtua toistuvat keskenmenot?

Itsellä takana kaksi tervettä lasta ja 4keskenmenoa ja nyt rv 17 Itse kävin gynellä keväällä ja sanoi että keltarauhasen vajaatoimintaa. Kaksi kk ehdin lääkkeitä syömään ja tulin heti raskaaksi
  5. S

Jos se ns.toinen aalto tulee ja on niin paha

Silloin on sitten taas varmaan sama rokotus rumba edessä! Ja mä olen käsittänyt että vaan riskiryhmät saisivat keväällä sen rokotteen.
  6. S

mikä auttaisi että raskautuisi?

Itsellä auttoi kun kävin yksityisellä gynellä, se tutki ja sain keltarauhas hormoonia mikä ohensi kohdunlimakalvoa ja 2kk ja olin raskaana! nyt rv17 Kannattaa todella käydä gynellä joka ultraa kohdun ja munasarjat, itsellä tosiaan kasvoi toi kohdunlimakalvo niin paksuksi ettei munasolu siihen...
  7. S

kjäh kjäh teille vaan ja mun raskaudesta =)

Oikein paljon onnea raskaudesta! Itsellä toukokuussa la ja innolla odotan minäkin kevät vauvaa
  8. S

Ei voi olla totta mutta on se!!!!!!!

Tiedän tapauksen jossa äidillä oli vkoja jo 20 ja oli usean testin tehnyt kun epäili raskautta, no niin kävi sitten että kun maksoi ja meni yksityiselle vatsasta löytyikin vauva!!!! Vielä tänäkään päivänä ei tiedä miksi ei raskaustestit näyttäneet plussaa, ja eikös tolla koti doplerilla voi jo...
  9. S

Ottaako taksit matkarattaat mukisematta kyytiin ja pienet lapset ilman istuimia?

Itse olen etukäteen ilmoittanut taksia tilatessa että minkäikäiset lapset on tulossa kyytiin, osaa kuski varautua ja ottaa istuimet autoon kyytiin. Itse olen käsittänyt ettei taksissakaan saisi enään lapset matkustaa ilman istuinta. Kyllä niitä taksejakin siitä nimittäis sakotetaan.
  10. S

eskari kävi suihkussa

:laugh:
  11. S

Mitä ostatte lapselle joululahjaksi ja ikäkin olis kiva tietää :)

Meillä lapset 5 ja 3v saavat hello kitty tietokoneen, sähköhammasharjan, kirjoja, lumikki dvd:n, sitten mitä sattuu sukulaisilta tulemaan. Tänä vuonna ei juuri leluja ostella kun tuntuu niitä olevan jo ennestään. Toi tietokone ja shammasharja olleet jo pidempään toiveissa.
  12. S

Mtv3:n maksukanavat näkyy? Miten kauan???

Olisin vaan tiedustellut kun en mitään tietoa ole mistään löytänyt, miten kauan mahtaa toi mtvn maksukanavat näkyä ilmaiseksi? Sunnuntaina huomasin että kanavat näkyvät, ja koitin tietoa etsiä että miten kauan mutta ei oo löytänyt mistään.
  13. S

Talent-Markku voittajasta: Ei ravintolat osta tuommoisia!

Ei pahalla mutta itseäni ei ainakaan kiinnosta pätkänvertaa tollanen itserakas vanha katkera ukko!
  14. S

rusehtava valkovuoto yhdynnän jälkeen

Mulla itsellä vastaavan laisia oireita ollut kun olen raskaana ollut ja keskenmenon saanut. Viimeksi kesäkuussa rusehtavaa vuotoa tuli juuri tämän takia, raskaudesta en ollut tietoinen. Kannatan soittamaan omaan neuvolaan ja kysymään sieltä ohjeita.
  15. S

Huom! Teroluteja popsineet ja niiden aikaan raskautuneet!

Minä kanssa ehdin kaksi kiertoa teroja syödä, menkat oli niin epäsäännölliset, Itse kanssa plussasin heti kun tero kuuri oli syöty. Nyt rv 16 ja kaikki mennyt todella hyvin, ei mitään ihmeellista ole ollut.
  16. S

Veturikuljettajien puolisot!!! Onko paikalla

Elikkäs meillä mies laittoi eilen hakemuksen tammikuussa alkavaan verutiskuljettaja koulutukseen, on haaveillut ammatista jo jonkin aikaa! Nyt olisinkin tiedustellut että mitä mieltä itse olette kyseisestä ammatista, ja minkälainen palkkaus? Meillä mies ajaa tällä hetkellä linja-autoa ja on...
  17. S

Baileyskakusta vielä

Niin tosiaan toi baileys kiehautetaan joten se alkoholi katoaa kokonaan joten voi syödä raskaana. Itsekkin vielä imetän ja lapsillekkin meinasin tarjota
  18. S

Baileyskakusta vielä

Eli kyselin muutamia päiviä sitten että minkälainen tuo baileyskakku on, tänään sitten rohkenin ja tein sellaisen jääkaappiin. Täyte maistui ihan taivaalliselle- Baileysille!! Ja olipas muuten todella helppo tehdä.. Suosittelen kaikille herkkusuille :p
  19. S

KERHO-LISTA (kerhojen perustajat)

EIkai toi mansen mammat ole salasanan takana, itselläni ei ainakaan ole. Tonne Tamperelaiset mammat yhteisöö olisin halunnut laittaa hakemuksen mutta toi salasana kun puuttuu niin eipä voi mitään.. :'(

Yhteistyössä