max
eiks sen rokotteen voi ottaa sitten keväällä, jos siltä näyttää. Kun kuitenkin joudutaan ehkä rokottaan uudestaan ym. Eli jos nyt heivaat, et menetä mitään.
....tää on nyt tätä vouhotusta, ja pelotellaan toisella ja kolmannella aallolla, ja että se sit niittää enemmän ihmisiä... Ottakaa järki käteen !Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:No haloo taas. Rokotebisnekset kukoistaa kun ihmiset pelotellaan hirveillä aalloilla, vaikka tuskin olisi tästäkään tullut sen kummempaa, lehdet vaan vouhottaa ja nyt retostellaan miten rokote pelasti kaiken :headwall:
Ei ole. Tämä rokote mikä nyt annettu antaa suojan pariksi kolmeksi vuodeksi.Alkuperäinen kirjoittaja suvi-84:Silloin on sitten taas varmaan sama rokotus rumba edessä!
Ja mä olen käsittänyt että vaan riskiryhmät saisivat keväällä sen rokotteen.
Ai, onks se taas muuttunut? On ollut meinaan puhetta, että ei anna pitkäaikaista suojaa...Alkuperäinen kirjoittaja a:Ei ole. Tämä rokote mikä nyt annettu antaa suojan pariksi kolmeksi vuodeksi.Alkuperäinen kirjoittaja suvi-84:Silloin on sitten taas varmaan sama rokotus rumba edessä!
Itse ainakin lukenut ettei tämä yksi rokote antaisi juuri riskiryhmiin kuuluville tarpeeksi hyvää suojaa pidemmäksi ajaksi, siksi on ollut puhetta toisesta rokotteesta. Vaikka mistä sitä nyt enään tietää, tuntuu noi rokote jutut ja koko tauti olla joka lehdessä ja julkaisussa erilailla määriteltyAlkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:Ai, onks se taas muuttunut? On ollut meinaan puhetta, että ei anna pitkäaikaista suojaa...Alkuperäinen kirjoittaja a:Ei ole. Tämä rokote mikä nyt annettu antaa suojan pariksi kolmeksi vuodeksi.Alkuperäinen kirjoittaja suvi-84:Silloin on sitten taas varmaan sama rokotus rumba edessä!
http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009112610667242_si.shtmlAlkuperäinen kirjoittaja suvi-84:Itse ainakin lukenut ettei tämä yksi rokote antaisi juuri riskiryhmiin kuuluville tarpeeksi hyvää suojaa pidemmäksi ajaksi, siksi on ollut puhetta toisesta rokotteesta. Vaikka mistä sitä nyt enään tietää, tuntuu noi rokote jutut ja koko tauti olla joka lehdessä ja julkaisussa erilailla määriteltyAlkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:Ai, onks se taas muuttunut? On ollut meinaan puhetta, että ei anna pitkäaikaista suojaa...Alkuperäinen kirjoittaja a:Ei ole. Tämä rokote mikä nyt annettu antaa suojan pariksi kolmeksi vuodeksi.Alkuperäinen kirjoittaja suvi-84:Silloin on sitten taas varmaan sama rokotus rumba edessä!