Omituiset kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla alkoi puolitoista viikkoa sitten voimakkaat kuukautisoireet, alavatsakipuja, pahoinvointia, jumalatonta alaselkäsärkyä. Joka päivä vähintään kolme buranaa, joka yö olin varma että kuukautiset alkaa. Sitten kp 26 pientä vuotoa aamulla, ja pitkin päivää aina pisara tuli. Kp 27 taas vaan vaaleanpunaista vuotoa ja todella vähän. Nyt kp 28 aivan älyttömät alaselkäkivut ja kunnon vuoto alkoi, en meinannu päästä sängystä ylös, äkkiä vaan buranaa hakemaan. Jokainen pieni liike vihloo alaselkää. Mitenhän yhtäkkiä näin rajut kuukautisoireet kun aiemmin ei oo ollut?? Onko kellään muulla ollut? En viitsi lääkäriäkään vaivata näin pienellä asialla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja suvi-84:
Oletko varma ettet ole ollut raskaana? Oireet voi viitata keskenmenoon!
Itsellä just ton kaltaisia ollut keskenmenoissa.
Toki mahdollista on, meillä on ehkäisynä keskeytetty yhdyntä ollut. Nyt kävin hakemassa e-pillerit kun ei tuo ehkäisy kovin luotettava oo. Mutta keskenmenosta ei ole kokemusta ja raskaustestiä en ole tehnyt, joten en voi varmaksi tietää..

ap
Pitäisköhän sitä kipaista apteekkiin varmuuden vuoksi ennen kuin aloitan pillerit? Sain ohjeeksi tehdä raskaustestin ennen pillereiden aloitusta. Lääkäri sanoi kuitenkin että runsas vuoto sulkee raskauden mahdollisuuden pois..

No mutta jos on tosi paljon runsasta vuotoa niin se voi just olla merkki keskenmenostakin!
Neuvoisin tekemään testin ja jos sattuu että plussaa näyttää eikä vuoto lopu tai kivut pahenee niin soita naistentautien polille.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja suvi-84:
No mutta jos on tosi paljon runsasta vuotoa niin se voi just olla merkki keskenmenostakin!
Neuvoisin tekemään testin ja jos sattuu että plussaa näyttää eikä vuoto lopu tai kivut pahenee niin soita naistentautien polille.
Kiitos sulle! Mä taidan sen testin tehdä ennen kuin ensimmäisen pillerin otan.

valaskala
Voi olla jonkunlaien kohtutulehduskin tms.
Itelläni oli toistakymmentävuotta sitten, ennen kun oli lapsiakaan yhtään ja olin todella kipeä , muistelen että samansuuntaista oiretta kuin sinulla.

Yhteistyössä