Hakutulokset

1. Q

Kerro mikä on netto palkkasi?

2000-2300e, sairaanhoitaja
  2. Q

Mies haki lapsen tarhasta eikä ilmoittanut siitä

No ei nähtävästi, kun väittivät että eskarit on vielä omassa rakennuksessaan , eikä siellä ollut ketään. Vuoropäiväkoti, eli porukkaa menee ja tulee miten sattuu, ei kyllä ole henkilökunnan vika vaan tuon miehen. Sen piti käydä kaupassa, ja mun hakea poika. Molemmilla illanviettoon lähtö nyt...
  3. Q

Mies haki lapsen tarhasta eikä ilmoittanut siitä

Olipa kiva käydä etsimässä poikaa sieltä :mad: Ensin pienten pihalta, sanoivat että eskarit ovat vielä omassa rakennuskessaan. Eskaritalo tyhjä ja pimeä, takas toiseen rakennukseen etsimään. Sitten jossain välissä tuli mieleen soittaa ja kysyä että onko kenties käynyt jo hakemassa...
  4. Q

keksikääs ny mitä mä ostan tolle 10v. pojalle. Poika on kehitysvammainen ja ehkä n. 6-8 vuotiaita

Just meinasin ehdottaa, että oikeita, pieniä työkaluja. Mieti nyt, oikea pieni vasara, oikeita nauloja, pieni ruuvari jne. Niitä vaan sais käyttää jollain "työpöydällä" (vaikka joku Ikean halpa pikkupöytä sitä varten. ) , tai ulkona tms.Teette sisälle pienen höylänurkkauksen? Tai sitten niitä...
  5. Q

aiheeton lastensuojeluilmoitus tarhasta???

Näinpä. Enkä ymmärrä miten joku ulkopuolinen ilmoittaa tarhaan että lapsi on siellä liian vähän, kai ne nyt ihan itse tarhassa tietävät paljonko se lapsi siellä on? Sekavaa tekstiä ap:lla muutenkin
  6. Q

Influenssarokotus??

Työn puolesta otan, joka vuosi. Pistoskohta on vähän turvoksissa, kuuma ja kutiseva pari vuorokautta, muita oireita ei ole tullut, eikä työkaveritkaan valittaneet (vaikka meille suositellaan ettei otettaisi kaikki samoina päivinä ettei oltais porukalla pois jos tulee kotihoitoa vaativia oireita
  7. Q

Haalarimerkkejä

isbjörn of sweden, todella hyviä vaatteita.
  8. Q

lasten oikeus eutanasiaan

Niin tai edes viimeiset pari viikkoa, jotka ovat pelkkää kipua, johon ei mikään auta. Mutta myös palliatiivista anestesiaa saattohoidon osana pitäisi lisätä, ei etamasian salliminen saisi vähentää saattohoidon kehittämistä
  9. Q

arrgh KELA ja liuta rumia sanoja

kokemusta on, terapiat kiven takana muutenkin. Vuosia sitten sain asumistukea. No , sitten sain vakituisen työpaikan ja tulot nousi, asiallisesti sen ajoissa ilmoitin, ja tiesin että tuki loppuu. <muutaman kuukauden päästä tuli perintälappu, olivat maksaneet asumistukea vuokranantajalle ja...
  10. Q

lasten oikeus eutanasiaan

Belgia miettii lasten oikeutta eutanasiaan - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat Aika vaikeista asioista kyse, mitäs äänestäisitte? Minä antaisin oikeuden myös alaikäisille., mutta säädösten pitäisi olla todella tarkat sen suhteen miten luvan saisi. Kuten tietysti aikuisillakin.

Yhteistyössä